Volkswagen ID.3 po liftingu wyceniony. Ile kosztuje w Polsce?

Najmniejszy elektryk z Wolfsburga debiutuje na polskim rynku po skromnej modernizacji. Volkswagen ID.3 po liftingu, dostępny teraz w dwóch odmianach - z mniejszą i większą baterią - został wyceniony przez polskiego importera. Ile kosztuje w salonach? Najlepiej powiedzieć, że tanio już było.

Volkswagen ID.3 przeszedł modernizację.
Volkswagen ID.3 przeszedł modernizację.Volkswagenmateriały prasowe

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show, na polskim rynku zadebiutował Volkswagen ID.3 po liftingu. Kompaktowy elektryk jest dostępny w polskich salonach w dwóch odmianach - z mniejszą (58 kWh) i większą (77 kWh) baterią. Niezależnie jednak od wyboru, napędza go jeden silnik o mocy 204 KM. Ile za odświeżonego Volkswagena ID.3 zapłacimy w Polsce?

Volkswagen ID.3 po liftingu - ceny w Polsce

Ceny Volkswagena ID.3 po modernizacji startują w Polsce od 218 290 zł za bazową odmianę “Pro Performance" z mniejszym akumulatorem o pojemności 58 kWh (do 429 km zasięgu). Odmiana z większa baterią o pojemności 77 kWh (do 559 km zasięgu) w wersji “Pro S", to wydatek rzędu 247 590 zł. Z dopłatą wynikająca z rządowego programu “Mój elektryk", ów kwoty można pomniejszyć o 27 tys. złotych. W przypadku skorzystania z oferty Volkswagen Financial Services i dopłaty w programie "Mój Elektryk", ID.3 można użytkować już od 1651 zł netto miesięcznie (leasing na okres 48 miesięcy przy wpłacie własnej wynoszącej 10 proc).

Volkswagen ID.3 po liftingu - co się zmieniło?

Modyfikacje kompaktowego elektryka objęły m.in. nadwozie oraz wnętrze. Niemiecki producent poprawił jakość tworzyw, zastosował w kabinie więcej materiałów pochodzących z recyklingu i całkowicie zrezygnował z surowców pochodzenia zwierzęcego. Jednocześnie wzbogacił  wyposażenie standardowe.

Volkswagen ID.3 po liftingu - bogatszy w standardzie

Po liftingu bazowa wersja wyposażenia “Pro Performance" posiada już w cenie m.in. systemy łączności. dwa wyświetlacze - mniejszy, o przekątnej 5,3 cala, umieszczony za kierownicą oraz większy o przekątnej 12 cali, pełniący funkcję ekranu systemu opcjonalnej nawigacji, telefonu, multimediów, systemów wspomagających i ustawień pojazdu. Dopłaty wymagają z kolei  matrycowe reflektory IQ.LIGHT, pozwalający na półautomatyczną jazdę system IQ. Drive Travel Assist, system audio BeatsAudio ze wzmacniaczem o mocy 400 W oraz Park Assist Plus. Nowym elementem wyposażenia w odświeżonym ID.3 są też czarne, 19-calowe felgi.

***

"Wydarzenia": Koniec z pobłażliwością dla "pieszych zombie"Polsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas