Typowe usterki

Civic uchodzi za mało awaryjny pojazd, co obok walorów funkcjonalnych jest jego największą zaletą i decyduje o niskim spadku wartości.

Istotny jest także fakt, że nabywcy Civiców jeżdżą nimi stosunkowo mało (auta zazwyczaj nie były używane we flotach). Zakładając średni przebieg w granicach 20 tys. km rocznie najstarsze egzemplarze mają dopiero po 140-150 tys. km i nie wykazują śladów zużycia. Usterki w modelach benzynowych są rzadkością. Type-R będzie znacznie droższy w serwisowaniu.

Zdarzają się przypadki stukania amortyzatorów.

Producent w wybranej partii modeli przeprowadzał akcję wymiany wyłącznika świateł.

Typowe na naszych drogach jest przyspieszone zużycie łączników stabilizatora czy sworzni wahaczy.

Hamulec ręczny działa tylko na jedno koło, jeśli zbyt rzadko był używany dochodziło do zapieczenia się linki.

Odklejają się piktogramy na desce rozdzielczej przy nawiewach.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas