Twingo z nietypowymi światłami w zderzaku

Odmłodzone Twingo nie jest tak nowatorskie, jak pierwowzór z 1993 r., ale wprowadza stylistykę, która będzie obowiązywała we wszystkich nowych Renault.

article cover
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)

Twingo wyróżniają głównie nietypowe światła w zderzaku. Z przodu miejsca jest sporo.

Bagażnik można powiększyć kosztem tylnych siedzeń - jego pojemność zmienia się w granicach 165-285 l (959 l po złożeniu foteli).

Najmniejsze Renault, jak na auto miejskie przystało, jest bardzo zwrotne, a w wersjach usportowionych RS i RS Gordini (z benzynowym silnikiem 1.6/133 KM) dobrze radzi sobie także na autostradzie.

W Twingo montowane będą też benzynowe silniki 1.2/75 KM i 100 KM oraz turbodiesle: 1.5/75 KM i 85 KM. W chwili debiutu auta w Polsce (w styczniu 2012 r.) w ofercie będzie jednak tylko podstawowy silnik benzynowy.

Najtańsze Twingo w wersji Access kosztować będzie 31 950 zł, ale samochód nie będzie wyposażony (nawet opcjonalnie) we wspomaganie kierownicy, radio, klimatyzację czy ESP.

Bogatsza wersja Dynamique kosztuje już 39 950 zł. Problem w tym, że taniej można kupić podobnie wyposażone Clio z takim samym silnikiem.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas