Toyota ProAce City Electric z polskimi cenami

Gama niedużego dostawczego modelu Toyoty, została właśnie rozszerzona o wersję elektryczną. ProAce City Electric niestety nie jest tanie.

Toyota ProAce City Electric
Toyota ProAce City ElectricInformacja prasowa (moto)

Toyota ProAce City Electric - dane techniczne

Elektryczna Toyota ProAce City napędzana jest silnikiem o mocy 136 KM i momencie obrotowym 260 Nm, który czerpie energię z baterii o pojemności 50 kWh. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 11,2 s, a jego prędkośc maksymalna to 135 km/h. Według producenta, na jednym ładowaniu może przejechać do 260 km.

Toyota ProAce City występuje w dwóch odmianach nadwozia i dwóch wersjach wyposażenia. Nadwozie Standard ma 4,4 m długości i zapewnia do 3,3 m3 przestrzeni ładunkowej, zaś wersja Long mierzy 4,75 m długości i mieści do 3,9 m3 ładunku. Bez względu na rodzaj nadwozia samochód może pociągnąć przyczepę o masie 750 kg, a w jego kabinie mieszczą się trzy osoby.

Toyota ProAce City ElectricInformacja prasowa (moto)

Toyota ProAce City Electric - ceny i wyposażenie

Za ProAce City Electric w bazowej wersji Active trzeba zapłacić 137 900 zł (143 100 zł w wersji Long) netto. Standardowe wyposażenie obejmuje między innymi:

  • klimatyzację manualną
  • tempomat z ogranicznikiem prędkości 
  • fotel kierowcy komfortowy (z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego)
  • kanapę trzymiejscowa z systemem Smart Cargo (właz otwierany w przegrodzie) 
  • drzwi przesuwane z prawej strony 
  • przygotowanie do montażu haka
Toyota ProAce City ElectricInformacja prasowa (moto)

Z kolei wersja Comfort została wyceniona na 163 000 zł (168 200 zł w wersji Long) netto. Na pokładzie tej odmiany znajdziemy dodatkowo:

  • system multimedialny z ekranem 8 cali z Apple CarPlay oraz Android Auto 
  • 10-calowy ekran cyfrowych zegarów 
  • przednie i tylne czujniki parkowania 
  • kamera cofania 180 st. 
  • systemy bezpieczeństwa PCS, LDA, RSA, ACC 
  • widok otoczenia z tyłu i boku pojazdu na ekranie w miejscu lusterka wstecznego 
  • przedni i tylny zderzak w kolorze nadwozia 
  • system bezkluczykowy 
  • klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

***

Moto flesz. Odcinek 32. Dlaczego Polacy nie kupują aut na prąd? 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas