Toyota C-HR wyceniona. Ma szansę na sukces w Polsce?

Wiemy już, ile zapłacić trzeba będzie w polskich salonach za najnowszy crossover spod znaku Toyoty - model C-HR.

Auto oferowane będzie polskim nabywcom w dwóch wersjach: benzynowej - 1,2 l turbo - o mocy 116 KM i maksymalnym momencie obrotowym 185 Nm oraz hybrydowej. Ta ostatnia, legitymująca się mocą 122 KM, bazuje na układzie stosowanym obecnie w nowym wcieleniu Priusa.

Wg oficjalnych danych średnie zużycie paliwa hybrydowej Toyoty C-HR to zaledwie 3,7 l na 100 km. Wersja z benzynowym, doładowanym 1,2 l zużywać ma średnio 5,7 l/100 km.

Jak donosi instytut Samar za podstawową odmianę C-HR trzeba będzie zapłacić w Polsce 79 900 zł. Wersja hybrydowa ma być zauważalnie droższa. W jej przypadku cenniki startują z pułapu 104 900 zł.

Reklama

Importer japońskiej matki zakłada, że udział tej wersji w polskim rynku osiągnie docelowo aż 70 proc.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Toyota C-HR
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy