Toyota C-HR po liftingu i z mocną hybrydą już w Polsce

Stylowy corssover Toyoty zmienił się raczej symbolicznie, ale otrzymał jedną poważną nowość - mocny napęd hybrydowy.

Toyota C-HR
Toyota C-HRInformacja prasowa (moto)

Oferowany od 2016 roku corssover w ramach face liftingu otrzymał przeprojektowane pasy przedni i tylny oraz nowe światła LED. Nowością jest także oferowany w standardzie system multimedialny z integracją Android Auto i Apple CarPlay.

Do gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza C-HRa od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.

Już w podstawowej odmianie Comfort znajdziemy system multimedialny z ekranem dotykowym o przekątnej 8 cali, interfejsem Android Auto i Apple CarPlay oraz z Bluetooth i kamerą cofania. Standardowe są także światła przednie i do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne, 17-calowe felgi aluminiowe oraz kolorowy wyświetlacz między zegarami oraz dwustrefową klimatyzację.

Toyota C-HRInformacja prasowa (moto)

W wersji Style samochód otrzymuje ponadto przyciemniane tylne szyby, 18-calowe koła aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, a także podgrzewanie przednich foteli i kierownicy, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy i elementy wykończenia wnętrza w kolorze Piano Black.

Toyota C-HR 2020 

Pełne światła LED, klimatyzacja dwustrefowa z technologią Nanoe, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk i częściowo skórzana tapicerka wzbogacają wyposażenie auta w wersji Executive, dostępnej z napędami hybrydowymi. Wersja Selection zostaje rozbudowana o dwukolorowe nadwozie, system automatycznego parkowania i doświetlanie zakrętów, a także skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Wersja ta została uatrakcyjniona systemem oświetlenia przestrzeni wokół pojazdu z logo "Toyota C-HR", zamontowanym na lusterkach zewnętrznych.

Z okazji wejścia na rynek Toyota oferuje nowego crossovera w specjalnej odmianie Premiere Edition, która została dodatkowo wzbogacona o nawigację satelitarną z 3-letnią aktualizacją map, a także o system audio JBL z 8 głośnikami i subwooferem.

Toyota C-HRInformacja prasowa (moto)

Wersja Comfort z silnikiem 1.2 Turbo wyceniona jest na 94 900 zł, zaś z napędem hybrydowym 1.8 (w specjalnej ofercie premierowej) kosztuje 103 900 zł. Nowy układ hybrydowy 2.0 jest dostępny od wersji Style w cenie od 123 900 zł. Toyota C-HR Selection Hybrid z dwukolorowym nadwoziem kosztuje w ofercie premierowej od 126 900 zł, zaś Premiere Edition z najmocniejszym napędem hybrydowym, nadwoziem w kolorze Hot Orange i dachem pokrytym lakierem Astral Black w specjalnej ofercie kosztuje od 137 900 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas