"To będzie ciasny wyścig"

"W Barcelonie zobaczymy niezwykle zbliżone czasy okrążeń i bardzo ciasny wyścig - przewiduje dyrektor Bridgestone Motorsport ds. rozwoju opon Hirohide Hamashima, cytowany przez serwis internetowy ekipy BMW Sauber.

Jego firma dostarczy zespołom twardą i miękką mieszankę opon, najbardziej wytrzymałą w ofercie japońskiej firmy. "Circuit de Catalunya" mieści się w środkowym zakresie, jeśli chodzi o ścieranie opon, ale Hamashima twierdzi, że: "kwestie trwałości i wymagań kierowców skłoniły nas do wyboru twardszej kombinacji. Niezwykle obciążona jest na tym torze przednia opona".

Japoński spec od opon twierdzi, że chociaż teamy dysponują danymi z przedsezonowych testów, to jednak możliwe są niespodzianki. Wynika to z temperatur otoczenia i toru - będą znacznie wyższe niż podczas testów.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy