Tak działa mobilny most ASTRA. Mają sprytny sposób na remont dróg

Most ASTRA wykorzystywany przez szwajcarskich drogowców ma ok. 256 m długości, 7,6 m szerokości i ponad 4,5 m wysokości/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg
Most ASTRA wykorzystywany przez szwajcarskich drogowców ma ok. 256 m długości, 7,6 m szerokości i ponad 4,5 m wysokości/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg.

Czym jest ASTRA? To pierwszy taki most na świecie

Na wybranym odcinku drogowcy pracują pod spodem nad poprawią jakości jezdni, a górą - po dwóch pasach ruchu - mogą w tym czasie przejeżdżać samochody z prędkością do 60 km/h/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg
Na wybranym odcinku drogowcy pracują pod spodem nad poprawią jakości jezdni, a górą - po dwóch pasach ruchu - mogą w tym czasie przejeżdżać samochody z prędkością do 60 km/h/Szwajcarski Federalny Urząd DrógINTERIA.PL

Most ASTRA w praktyce. Tak Szwajcarzy naprawiają swoje drogi

Co więcej, cała konstrukcja waży blisko 1250 ton, a mimo to jego rozłożenie jest kwestią jednego weekendu/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg
Co więcej, cała konstrukcja waży blisko 1250 ton, a mimo to jego rozłożenie jest kwestią jednego weekendu/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg.
Obiekt złożony z 22 modułów sterowany jest zdalnie jednostką hydrauliczną/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg
Obiekt złożony z 22 modułów sterowany jest zdalnie jednostką hydrauliczną/Szwajcarski Federalny Urząd Dróg.

Mobilny most ASTRA. Inne kraje mogą być zainteresowane tym rozwiązaniem

Dacia Duster III. Najlepsze nowe auto dla Kowalskiego?INTERIA.PL