Tajemnicze miejsce tuż obok krakowskiego lotniska. Nagraliśmy tam film

article cover
INTERIA.PL
Z wizytą w M-Sport PolandINTERIA.PL
INTERIA.PL
Informacja prasowa (moto)

W siedzibie M-Sport Poland

W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
M-Sport Poland pod wodzą Macieja Wody, wciąż zajmuje się programem dla młodych kierowców w Mistrzostwach Świata (Junior WRC), a także jako pierwsza firma na świecie wprowadza samochód klasy Rally3 (RC3) na odcinki specjalne.
M-Sport Poland pod wodzą Macieja Wody, wciąż zajmuje się programem dla młodych kierowców w Mistrzostwach Świata (Junior WRC), a także jako pierwsza firma na świecie wprowadza samochód klasy Rally3 (RC3) na odcinki specjalne. INTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
W Balicach ponad 70 osób zajmuje się projektowaniem, rozwojem oraz budową samochodów rajdowych klasy Rally3 (napęd 4x4), Rally4 oraz Rally5 (dwa ostatnie w odmianie przednionapędowej), stworzonych w oparciu o regulaminy nowej piramidy pojazdów FIA.
W Balicach ponad 70 osób zajmuje się projektowaniem, rozwojem oraz budową samochodów rajdowych klasy Rally3 (napęd 4x4), Rally4 oraz Rally5 (dwa ostatnie w odmianie przednionapędowej), stworzonych w oparciu o regulaminy nowej piramidy pojazdów FIA. INTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
M-Sport Poland rozpoczął swoją działalność operacyjną w Krakowie w wynajętym lokalu, od obsługi programu WRC Academy a stworzonego z myślą o młodych kierowcach startujących w Mistrzstwach Świata. Program ten opierał się na M-Sport Poland jako wyłącznym dostawcy samochodów (Fiesta R2) wraz z pełnym zapleczem technicznym i obsługą 18 samochodów dla kierowców chcących zaznaczyć swoją obecność w Mistrzostwach Świata a nie dysponujących potężnymi budżetami.
M-Sport Poland rozpoczął swoją działalność operacyjną w Krakowie w wynajętym lokalu, od obsługi programu WRC Academy a stworzonego z myślą o młodych kierowcach startujących w Mistrzstwach Świata. Program ten opierał się na M-Sport Poland jako wyłącznym dostawcy samochodów (Fiesta R2) wraz z pełnym zapleczem technicznym i obsługą 18 samochodów dla kierowców chcących zaznaczyć swoją obecność w Mistrzostwach Świata a nie dysponujących potężnymi budżetami. INTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
Początkowo w Krakowie budowano wyłącznie samochody klasy R2, jednak z czasem oferta polskiego oddziału M-Sport została rozszerzona również o model kategorii R5.
Początkowo w Krakowie budowano wyłącznie samochody klasy R2, jednak z czasem oferta polskiego oddziału M-Sport została rozszerzona również o model kategorii R5. INTERIA.PL
INTERIA.PL
W siedzibie M-Sport Poland
W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?