Sukces nowej Toyoty Auris w Europie i w Polsce

W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowej Toyoty Auris na europejskim rynku, model odnotował największy wzrost popularności spośród wszystkich samochodów kompaktowych dostępnych w Europie.

W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowej Toyoty Auris na europejskim rynku, model odnotował największy wzrost popularności spośród wszystkich samochodów kompaktowych dostępnych  w Europie.

Sprzedaż Aurisa wzrosła aż o 32% względem zeszłego roku, przy spadku całego segmentu kompaktów o 12%.

Większym niż zakładano powodzeniem w Europie cieszy się hybrydowa wersja nowego Aurisa. W dwa miesiące br. Toyota Motor Europe zebrała zamówienia przekraczające plan na pół roku. W Toyota Auris odniosła także sukces na poskim rynku. W pierwszych dwóch miesiącach 2013 roku zarejestrowano 818 egzemplarzy modelu, co dało udział w segmencie samochodów kompaktowych na poziomie 6.2%.

W analogicznym okresie ubiegłego roku udział ten wynosił 5.2%, przy 663 zarejestrowanych egzemplarzach modelu.

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Alex Minsky
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy