Sting marzy o jaguarze
Każdy marzy, by zostać gwiazdą rocka. A o czym marzą gwiazdy rocka? - pyta Sting w najnowszym spocie telewizyjnym, reklamującym Jaguara S-Type w takt przeboju "Desert Rose". Odpowiedź nasuwa się sama. Marzeniem Stinga jest jazda czarnym Jaguarem S-Type po spalonej słońcem pustyni w Newadzie.
Wcześniej auto "zagrało" w najnowszym videoklipie Stinga do piosenki "Desert Rose", z nagrodzonego Grammy albumu "Brand New Day".
- Wybrałem Jaguara S-Type spośród wielu proponowanych samochodów
- przyznał Sting -
ponieważ kojarzy się z sukcesem, który staraliśmy się osiągnąć. Byliśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu filmu
.
Od swojej premiery w marcu 1999 roku Jaguar S-Type odniósł międzynarodowy sukces marketingowy, zdobywając wiele znaczących nagród, m.in. jako Najpiękniejszy Samochód Roku (we Francji) i Najlepsze Auto Importowane (tytuł przyznany przez niemiecki magazyn Auto Motor und Sport). Również w Polsce spotkał się ze znakomitym przyjęciem. Pierwszych kilkanaście egzemplarzy tego samochodu zostało sprzedanych jeszcze przed wprowadzeniem pojazdu na rynek polski, wyłącznie na podstawie opisów katalogowych.
W ubiegłym roku w naszym kraju nabywców znalazły 33 Jaguary S-Type. Chętnych było jednak wielokrotnie więcej.