Skoda w Rajdzie Polski 2018 - a jednak dotknął

Rajdowy sezon nad Wisłą skończył się wraz z ostatnim odcinkiem Rajdu Polski 2018 i my także dzisiaj finiszujemy z naszym konkursem. Zabawa dotyczyła załogi zespołu Skoda Polska Motorsport, Mikołaj Marczyk/Szymon Gospodarczyk, a pytaliśmy was o to, czy Fabia R5 na odcinku Baranowo 1 podczas polskiej rundy Mistrzostw Europy dotknęła balota ograniczającego cięcie zakrętu, czy też nie.

article cover
Informacja prasowa (moto)

Wśród kilkuset odpowiedzi jakie otrzymaliśmy na regulaminowego maila, zdecydowanie przeważały te, negujące możliwość kontaktu pomiędzy balotem i Skodą Fabią R5. Dzisiaj jednak publikujemy kolejne zdjęcie z tego przejazdu, na którym doskonale widać, że Fabia R5 Mikołaja Marczyka i Szymona Gospodarczyka jednak przedmiotowego balota "dziabnęła".

Wszystkim tym, którzy dobrze odpowiedzieli na pytanie (czytaj: wypatrzyli na zdjęciu, albo widzieli na żywo) serdecznie gratulujemy spostrzegawczości. Wybraliśmy wśród nich pięć osób, które w najciekawszy sposób odpowiedziały na drugie pytanie konkursowe, a więc: "Co fascynuje was w rajdach samochodowych".

Pierwsze miejsce zdobył Konrad z Dąbrowy Górniczej, a drugie Dawid z Gliwic - obaj panowie otrzymają plecak i koszulkę zespołu Skoda Polska Motorsport. Kolejne miejsca należą do Krzysztofa z Chorzowa, Marka z Wrocławia oraz Erwina z Sieradza - do nich trafią plecaki Skoda Polska Motorsport.

Pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział w naszej zabawie, a poniżej publikujemy zwycięską odpowiedź.

Poza tak oczywistymi rzeczami, które przyciągają na rajdy tłumy widzów, jak zawrotna prędkość samochodów, specyficzny odgłos silników i odczuwalne na ciele podmuchy powietrza przez nie wywołane, mniej najbardziej fascynuje to co jest mniej widoczne, a mianowicie współpraca kierowca - pilot. Ich wzajemne bezgraniczne zaufanie, szybkość przekazu i odbioru informacji, minimalny margines na błędy z obu stron, tolerancja wielu godzin spędzanych w ciasnej klatce samochodu tylko w swoim towarzystwie - te rzeczy decydują o sukcesie albo jego braku. A do tego jeden jest powszechnie rozpoznawalny, a drugi często pozostaje gdzieś w cieniu, choć ten pierwszy w dużej mierze zawdzięcza swoje osiągnięcia temu drugiemu. Już po zakończeniu rajdu, gdy opada kurz i emocje, to właśnie myśli o tych duetach jeszcze długo mam w głowie.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas