Skoda Karoq Sportline - sportowy design i mocny silnik

Dopiero co Skoda zaprezentowała bardziej terenowe wcielenie Karoqa, a teraz dołącza do niego wersja mająca z kolei sportowy image.

Zmienione zderzaki oraz czarne elementy nadwozia są tym, co wyróżniają Karoqa Sportline od pozostałych odmian. Auto standardowo porusza się na 18-calowych, dedykowanych felgach, a za dopłatą otrzymamy 19-calowe.

Do kabiny trafiły sportowe fotele oraz spłaszczona u dołu kierownica pokryta perforowaną skórą. Do wyposażenia tej odmiany należy również nastrojowe oświetlenie, nakładki na pedały ze stali nierdzewnej oraz czarna podsufitka. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, do Karoqa będzie można zamówić wirtualne zegary, które w wersji Sportline otrzymają dodatkowy, sportowy tryb wyświetlania z centralnie umieszczonym obrotomierzem.

Reklama

Najnowszą odmianę kompaktowego SUVa Skody będzie można zamówić z, zarezerwowanym wyłącznie dla tej wersji, silnikiem benzynowy 2.0 TSI o mocy 190 KM z automatyczną skrzynią DSG i napędem 4x4. Taką samą moc wytwarza również silnik Diesla o pojemności 2 litrów, który również wystąpi wyłącznie z automatyczną skrzynią DSG oraz napędem 4x4. 2.0 TDI o mocy 150 KM dostępny będzie ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła lub 4x4, natomiast ze skrzynią automatyczną DSG w ofercie znajdzie się tylko napęd 4x4. Silnik benzynowy 1.5 TSI 150 KM będzie występować ze skrzynią manualną oraz DSG i w wariancie 4x4 zawsze ze skrzynią DSG.

Skoda Karoq Sportline, podobnie jak Scout, zadebiutuje podczas tegorocznego salonu w Paryżu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy