Salon Genewa 2013 - Volkswagen XL1

Wykonane z kompozytów poszycie nadwozia XL1 ma grubość jedynie 1,2 mm. Nowa metoda lakierowania pozwala o połowę ograniczyć masę farby w porównaniu do stosowanej seryjnie.
Wykonane z kompozytów poszycie nadwozia XL1 ma grubość jedynie 1,2 mm. Nowa metoda lakierowania pozwala o połowę ograniczyć masę farby w porównaniu do stosowanej seryjnie.Volkswagen
Volkswagen 1-Litre (2002)
Volkswagen 1-Litre (2002)Volkswagen

Volkswagen XL1

Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen
Volkswagen XL1
Volkswagen XL1Volkswagen