Salon Genewa 2013 - Citroen C3 po faceliftingu

Na liście dodatków C-trójki nie zabraknie przedniej szyby Zenith, sięgającej w głąb dachu. Współczynnik oporu powietrza nadwozia wynosi 0,30.
Na liście dodatków C-trójki nie zabraknie przedniej szyby Zenith, sięgającej w głąb dachu. Współczynnik oporu powietrza nadwozia wynosi 0,30.Citroen
Citroen C3 II (2009)
Citroen C3 II (2009)Citroen

Citroen C3 po faceliftingu

Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Citroen C3 po faceliftingu
Citroen C3 po faceliftinguCitroen
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?