Salon Genewa 2013 - Citroen C3 po faceliftingu

Na liście dodatków C-trójki nie zabraknie przedniej szyby Zenith, sięgającej w głąb dachu. Współczynnik oporu powietrza nadwozia wynosi 0,30.
Na liście dodatków C-trójki nie zabraknie przedniej szyby Zenith, sięgającej w głąb dachu. Współczynnik oporu powietrza nadwozia wynosi 0,30.Citroen
Citroen C3 II (2009)
Citroen C3 II (2009)Citroen

    Citroen C3 po faceliftingu

    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Citroen C3 po faceliftingu
    Citroen C3 po faceliftinguCitroen
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?