Rodzinny pick-up?
Tym razem do naszej redakcji trafiło mitsubishi L200. To połączenie cech samochodu rodzinno-wypoczynkowego z niespotykanymi dotąd możliwościami transportu nawet najcięższych ładunków. (Tutaj foto-galeria).

Tym samochodem Mitsubishi stworzyło nową klasę poprzez połączenie w jednym nadwoziu pięcioosobowej kabiny pasażerskiej i przestrzeni bagażowej o ładowności jednej tony.
To po prostu uniwersalny pick-up ze skrzynią ładunkową o długości 150 centymetrów i szerokości 147 cm.

Testowany przez nas pojazd wyposażony był w turbodiesla o pojemność 2,5 litra i mocy 100 koni mechnicznych. Prędkość maksymalna tego auta to zaledwie 142 kilometry na godzinę, a przyspieszenie do 100 km/h 18 sekund. Ale parametry te są wystarczające dla tego typu auta. Wysokoprężny silnik przenosi napęd na cztery koła z reduktorem i przełożeniem szosa-teren. Warto zaznaczyć, że napęd na oś przednią może być odłączany.
Nadwozie typu pick-up prezentuje się okazale, a to za sprawą dużych kół, efektownym progom i orurowaniu.
Niezależne zawieszenie przednie składa się z wahaczy i drążków skrętnych, z tyłu znajdują się resory piórowe. Układ hamulcowy wyposażony jest w tarcze wentylowane z przodu i bębny z tyłu. Ślimakowa przekładnia kierownicza jest seryjnie wspomagana.
Zobacz zdjęcia. To (TUTAJ.