Replika Syreny Sport - motopasje

Tak jak oryginał, replika jest wykonana z tworzyw sztucznych. Podwozie pochodzi z samochodu Triumph Spitfire z 1980 r.
Tak jak oryginał, replika jest wykonana z tworzyw sztucznych. Podwozie pochodzi z samochodu Triumph Spitfire z 1980 r.Motor

Replika Syreny Sport

Dzieło wieńczy oczywiście stare logo marki FSO.
Dzieło wieńczy oczywiście stare logo marki FSO.Motor
Prędkościomierz do 140 km/h: oryginalne auto nie osiągało takiej prędkości, replika – bez problemu.
Prędkościomierz do 140 km/h: oryginalne auto nie osiągało takiej prędkości, replika – bez problemu.Motor
Stacyjka znajduje się w pośrodku. W oryginale ponoć była z lewej strony kierownicy.
Stacyjka znajduje się w pośrodku. W oryginale ponoć była z lewej strony kierownicy.Motor
Wnętrze w zarysie jest bardzo podobne do oryginalnego. Wskaźniki pochodzą z samochodu FSO Warszawa M20.
Wnętrze w zarysie jest bardzo podobne do oryginalnego. Wskaźniki pochodzą z samochodu FSO Warszawa M20.Motor
Chromowane detale odtworzono z pietyzmem. Wlew paliwa był oryginalnie w tym miejscu.
Chromowane detale odtworzono z pietyzmem. Wlew paliwa był oryginalnie w tym miejscu.Motor
Precyzja wykonania tylnych lamp i ich ramek zasługuje na najwyższe słowa uznania. To najpiękniejszy detal tej repliki.
Precyzja wykonania tylnych lamp i ich ramek zasługuje na najwyższe słowa uznania. To najpiękniejszy detal tej repliki.Motor
Felgi początkowo miały być 15-calowe. Dobrze, że zdecydowano się na 16''.
Felgi początkowo miały być 15-calowe. Dobrze, że zdecydowano się na 16''.Motor
Tak jak oryginał, replika jest wykonana z tworzyw sztucznych. Podwozie pochodzi z samochodu Triumph Spitfire z 1980 r.
Tak jak oryginał, replika jest wykonana z tworzyw sztucznych. Podwozie pochodzi z samochodu Triumph Spitfire z 1980 r.Motor
Wnętrze w zarysie jest bardzo podobne do oryginalnego. Wskaźniki pochodzą z samochodu FSO Warszawa M20.
Wnętrze w zarysie jest bardzo podobne do oryginalnego. Wskaźniki pochodzą z samochodu FSO Warszawa M20.Motor
Okładka "Motoru" z 8 maja 1960 r.
Okładka "Motoru" z 8 maja 1960 r.Motor

53 lata temu w „Motorze”

Artykuł poświęcony Syrenie Sport w "Motorze" z 8 maja 1960 r.
Artykuł poświęcony Syrenie Sport w "Motorze" z 8 maja 1960 r.Motor

Inne repliki Syreny Sport

Replika Syreny Sport zbudowana przez Mirosława Mazura z Lublina. Auto ma 2-cylindrowy silnik i przedni napęd (fot. Michał Leśniewski).
Replika Syreny Sport zbudowana przez Mirosława Mazura z Lublina. Auto ma 2-cylindrowy silnik i przedni napęd (fot. Michał Leśniewski).Motor
Nadwozie repliki Syreny Sport ze Szczecina. Auto ma być idealnie wierne oryginałowi (fot. syrenasport.eu).
Nadwozie repliki Syreny Sport ze Szczecina. Auto ma być idealnie wierne oryginałowi (fot. syrenasport.eu).Motor
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?