Renegade - Jeep miniaturka

Wygląda na to, że nowy Cherokee to dopiero początek rewolucji stylistycznej w Jeepie. Nowy miejski SUV - Renegade - wygląda równie odważnie, co większy brat.

Jeep Renegade
Jeep RenegadeJeep

Jeep Renegade dzieli konstrukcję z nowym crossoverem Fiata - 500X, który zadebiutuje w najbliższych miesiącach. Jego pudełkowate nadwozie przypomina nieco Suzuki Samuraia. W kabinie nie brakuje akcentów nawiązujących do bogatej historii Jeepa. Naczelne miejsce na konsoli środkowej zajmuje ekran systemu multimedialnego o przekątnej 5 lub 6,5 cala. W opcji - odsuwany lub zdejmowany dach oraz szereg dodatków personalizacyjnych firmowanych przez Mopar.

Zależnie od rynku, model będzie oferowany aż w 16 wersjach napędowych. Do wyboru będą cztery jednostki benzynowe MultiAir, dwa diesle MultiJet II oraz silnik przystosowany do zasilania paliwem alternatywnym. W palecie przekładni pojawią się dwie skrzynie ręczne, zautomatyzowana przekładnia dwusprzęgłowa DDCT i - po raz pierwszy w aucie tej klasy - automatyczna skrzynię o 9 przełożeniach, która będzie współpracować z jednostką 2.0 Multijet II lub 2.4 MultiAir.

Jeep Renegade

Jeep Renegade (więcej informacji)

Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep
Jeep Renegade (2015)Jeep

Zawieszenie Jeepa wykorzystuje kolumny MacPhersona z przodu i układ wielowahaczowy z tyłu. W ofercie będą dostępne dwa typy napędu 4x4: dołączany oraz Jeep Active Drive Low z funkcją blokady i reduktorem. Wszystkie odmiany zostaną wyposażone w system Jeep Select Terrain, który pozwala wybrać tryb napędu optymalny dla takich nawierzchni jak śnieg czy błoto. Najbardziej terenowa - Trailhawk - otrzyma wspomniany napęd Jeep Active Drive Low, podwyższony o 2 cm prześwit i osłony podwozia. W efekcie ma legitymować się korzystnymi walorami off-roadowymi (głębokość brodzenia 48 cm, kąt natarcia 30,5 st. i zejścia 34,3 st.).

Renegade otrzymał komplet hamulców tarczowych i elektromechaniczne wspomaganie. Model będzie wytwarzany w fabryce Fiata we włoskim Malfi.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas