Rajd Deutschland po OS3: oes Citroena, problemy Gronholma

Znakomicie na asfaltowych trasach Rajdu Niemiec spisują się Citroeny Xsara WRC prowadzone przez dwóch francuskich kierowców. Trzeci odcinek specjalny padł łupem Sebastiana Loeba, który dzięki temu rezultatowi objął prowadzenie w rajdzie.

Znakomicie na asfaltowych trasach Rajdu Niemiec spisują się Citroeny Xsara WRC prowadzone przez dwóch francuskich kierowców. Trzeci odcinek specjalny padł łupem Sebastiana Loeba, który dzięki temu rezultatowi objął prowadzenie w rajdzie.

Drugi czas na OS3 uzyskał Philippe Bugalski, który jednak stracił 14 sekund do swojego młodszego rodaka. Trzeci rezultat wywalczył Richard Burns (Peugeot 206 WRC), a tuż za nim przyjechał Petter Solberg (Subaru Impreza WRC).

Problemy z hydrauliką w Peugeocie Marcusa Gronholma spowodowały sporą stratę czasową Fina i spadek w klasyfikacji na szóstą pozycję. W "generalce" Loeb wyprzedza Burnsa o 11,0 s, Solberga o 31,0 s , Bugalskiego o 32,7 s i Colina McRae (Ford Focus WRC) o 35,9 s.

Wyniki po OS3 (22.28km) Moselwein 1:
 1. LOEB     Citroen 36:07.5
 2. BURNS    Peugeot   +11.0
 3. SOLBERG  Subaru    +31.0
 4. BUGALSKI Citroen   +32.7
 5. MCRAE    Ford      +35.9
 6. GRONHOLM Peugeot   +41.7
 7. SAINZ    Ford      +42.3
 8. THIRY    Peugeot   +44.1
 9. SCHWARZ  Hyundai   +46.7
10. LOIX     Hyundai   +47.1

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ford | wrc | rajd | problemy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy