Przegrywamy z Chinami o 250 zł. Polska traci pozycję w motoryzacji

Koszty pracy w Chinach są wciąż niższe niż w Polsce, ale różnica jest coraz mniejsza /zdj. ilustracyjne
Koszty pracy w Chinach są wciąż niższe niż w Polsce, ale różnica jest coraz mniejsza /zdj. ilustracyjneJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Dlaczego Chiny wciąż wygrywają?

Zobacz również:

Polska nie musi przegrywać

Koszt pracy pracownika na linii montażowej w fabryce aut w Chinach przypadający na jeden samochód jest statystycznie niższy o 250 zł od tego samego kosztu w Polsce
Koszt pracy pracownika na linii montażowej w fabryce aut w Chinach przypadający na jeden samochód jest statystycznie niższy o 250 zł od tego samego kosztu w PolsceVCG via Getty ImagesGetty Images

Złożoność projektów też ma znaczenie

Co możemy zrobić, żeby nie wypaść z gry?

Alfa Romeo 33 Stradale – testujemy współczesną wersję legendarnego modeluInteria plINTERIA.PL