Prototyp BMW M3
BMW ogłosiło zmiany jakie wprowadza do gamy swoich modeli od września tego roku. Najważniejszą z nich jest odświeżony wygląd sedanów i kombi serii 3. Samochody niemieckiej marki zostaną też wyposażone w dwa nowe silniki oraz otrzymają specjalne, bogatsze zestawy standardowego wyposażenia. Warto wspomnieć też o poprawionym układzie kierowniczym we wszystkich modelach oraz o nowoczesnym zawieszeniu w sedanach i coupe. Ale nie te samochody będą szlagierem stoiska BMW na rozpoczynającym się we wtorek salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem. Będzie nim zapewne pojazd prezentowany na naszym zdjęciu czyli prototyp o nazwie M3 CSL .
BMW ogłosiło zmiany jakie wprowadza do gamy swoich modeli od września tego roku. Najważniejszą z nich jest odświeżony wygląd sedanów i kombi serii 3. Samochody niemieckiej marki zostaną też wyposażone w dwa nowe silniki oraz otrzymają specjalne, bogatsze zestawy standardowego wyposażenia. Warto wspomnieć też o poprawionym układzie kierowniczym we wszystkich modelach oraz o nowoczesnym zawieszeniu w sedanach i coupe. Ale nie te samochody będą szlagierem stoiska BMW na rozpoczynającym się jutro salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem. Będzie nim zapewne pojazd prezentowany na naszym zdjęciu czyli prototyp o nazwie M3 CSL
Zmiany stylistyczne jakie wprowadzono w sedanach i kombi BMW serii 3 nadały pojazdom bardziej muskularnego wyglądu. Zastosowano inne reflektory przednie, zmieniono wskaźniki i zegary, odświeżono grill chłodnicy oraz tył auta. Obie wersje zostaną też wzbogacone dwoma nowymi, czterocylindrowymi silnikami. Pierwszy z nich to jednostka benzynowa, która osiągać będzie moc 143 Km i dysponować maksymalnym momentem obrotowym 200 Nm. Drugi silnik to 2-litrowy diesel w technologii common-rail o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 330 NM.
Ale nie te samochody będą szlagierem stoiska BMW na rozpoczynającym się we wtorek (dzień prasowy) salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem. Będzie nim zapewne pojazd prezentowany na naszym zdjęciu czyli prototyp o nazwie M3 CSL z 350-konnym silnikiem i sekwencyjną skrzynią biegów (Sequential Manual Gearbox) zbudowaną w podobniej technologii co skrzynie wykorzystywane w bolidach formuły 1.