Program Rolls-Royce Provenance rusza w Polsce

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie samochodami luksusowymi, polskie przedstawicielstwo Rolls-Royce'a rozszerza swoją ofertę o auta używane.

Program sprzedaży używanych Rolls-Royce'ów ruszył właśnie w Polsce
Program sprzedaży używanych Rolls-Royce'ów ruszył właśnie w PolsceInformacja prasowa (moto)

Kupno samochodu z najwyższej półki to wyjątkowe wydarzenie, nawet jeśli decydujemy się na egzemplarz z drugiej ręki. Dlatego też wiele marek oferuje specjalny program dla osób zainteresowanych kupnem ich używanego modelu. Wśród tych marek jest Rolls-Royce, który niedawno zainaugurował program Provenance w naszym kraju.

Założeniem owego programu jest oferowanie klientom tylko i wyłącznie pojazdów w idealnym stanie. Dlatego też każdy z dostępnych egzemplarzy poddawany jest drobiazgowej weryfikacji i żmudnym procedurom kontroli. Pracownicy Rolls-Royce'a sprawdzają nie tylko stan techniczny samochodu, ale także to jak był on użytkowany.

Dzięki temu osoby decydujące się na zakup używanego Rolls-Royca, otrzymują wsparcie jak w przypadku nowego auta. W jego skład wchodzi szczegółowy przebieg historii pojazdu oraz plan ochrony z dwudziestoczterogodzinnym serwisem, pomocą drogową i dwuletnim okresem gwarancyjnym.

Inauguracja programu Provenance odbyła się w dość spektakularny sposób. Otóż dwóch klientów, którzy zdecydowali się na zakup używanych modeli Ghost, zażyczyło sobie uzupełnienie ich o linie dekoracyjne, biegnące wzdłuż nadwozia. Problem w tym, że takie zamówienia można składać jedynie podczas konfigurowania nowego egzemplarza.

Rolls-Royce postanowił jednak wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów i do Warszawy przyleciał Mark Court - ekspert z Goodwood, zajmujący się na co dzień w fabryce malowaniem dekoracyjnych linii. Uzupełnił on obydwa Ghosty o ten element, co wymagało od niego w sumie 4 godzin pracy.

Mark Court rozpoczyna ręczne malowanie linii dekoracyjnejInformacja prasowa (moto)

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Mark Court przyleciał do Warszawy, żeby wesprzeć nas w tym, by zarówno całkowicie nowe auta, a także te, które miały wcześniej innych właścicieli, mogły być jeszcze bardziej zindywidualizowane i spersonalizowane zgodnie z życzeniami i marzeniami naszych klientów ", skomentował całą akcję Piotr Fus, właściciel Rolls-Royce Motor Cars Warszawa.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas