Potrójne zwycięstwo Mazdy w Automotive Brand Contest
Japoński producent został wyróżniony za wyjątkowy design swoich modeli, a także za stworzenie dość nietypowego... roweru.
Mazda odniosła potrójne zwycięstwo w konkursie designu Automotive Brand Contest. Japońską markę nagrodzono za model CX-3, koncepcyjny rower stworzony zgodnie z filozofią KODO, a także wyróżniono zespół odpowiedzialny za design obecnych tego samochodów producenta.
Mazda CX-3 została doceniona za swoje płynne linie, którymi narysowano nadwozie, zwężającą się ku tyłowi linię okien, duże nadkola i wyrazisty przód.
Dość nietypowo wygląda natomiast rower, dla którego inspiracją miał być sposób poruszania się zwierząt. Jego design ma wyrażać siłę i wyrafinowanie.
Z kolei nagroda dla zespołu roku ("Team of the Year") to wyraz uznania dla Ikuo Maedy, który przewodzi designerom Mazdy. To pod jego nadzorem powstały odważne projekty, tworzone zgodnie z ideą "Duszy Ruchu" (czyli KODO), które potem przeobraziły się w obecną gamę modelową Mazdy.