Porsche Panamera Executive - dla prezesa

Wraz z przedłużoną odmianą Panamery, debiutuje bazowa wersja silnikowa, jako jedyna dostępna z napędem na tylne koła.

Porsche Panamera Executive mierzy 5199 mm długości, a jej rozstaw osi to równe 3100 mm (standardowa wersja 5049 i 2950 mm). Przekłada się to na znacznie większą ilość miejsca dla pasażerów z tyłu, gdzie, zgodnie z założeniami tej wersji, ma podróżować właściciel auta.

Tak jak w każdej Panamerze, osoby jadące w drugim rzędzie siedzeń mają do dyspozycji dwa osobne fotele. Są one seryjnie podgrzewane i elektrycznie sterowane. Bez dopłaty otrzymamy także panoramiczny dach, żaluzję na tylną szybę oraz zawieszenie pneumatyczne. Specyfikacja odmiany 4S obejmuje także skrętną tylną oś i system domykania drzwi, a Turbo Executive przewiduje także czterostrefową klimatyzację i adaptacyjne LEDowe reflektory.

Reklama

Za dopłatą otrzymamy między innymi funkcję wentylacji i masażu wszystkich siedzeń, a także dwa tablety (ekrany 10,1 cala) dla pasażerów z tyłu, pełniące role ekranów systemu rozrywki (możliwość przesyłu obrazu z filmu na DVD, słuchania radia, ustawienia celu w nawigacji), oraz rozkładane stoliki.

Wraz z wersją Executive, do oferty dołącza podstawowa odmiana Panamery z 3-litrowym silnikiem V6 biturbo o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 450 Nm. Jest to jedyna wersja dostępna z napędem na tylną oś (przyspieszenie do 100 km/h w 5,7 s, prędkość maksymalna 265 km/h), ale występuje też z 4x4 (sprint 0-100 km/h w 5,5 s, prędkość maksymalna 262 km/h).

Nowy, bazowy silnik sprawił, że Porsche Panamerę można kupić teraz znacznie taniej - cennik otwiera kwota 407 820 zł. Z kolei za wersję Executive zapłacimy przynajmniej 469 790 zł (Panamera 4). Mocniejsza odmiana Panamera 4S Executive kosztuje 586 980 zł, a hybrydowa Panamera 4 E-Hybrid Executive to wydatek 524 620 zł. Na szczycie gamy stoi Panamera Turbo Executive za 811 350 zł. Co ciekawe, jedynym silnikiem, który nie jest dostępny z przedłużonym nadwoziem, jest diesel.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy