Porsche otwiera salon według nowej koncepcji na wyspie Sylt

Porsche poszerza swoją globalną sieć dealerską o nowy format salonu, oferujący unikalne doświadczenia związane z producentem sportowych aut z Zuffenhausen. Pierwszą taką placówkę – „Porsche on Sylt” – otwarto właśnie na wyspie Sylt na Morzu Północnym. Obok salonu znajduje się tam punkt wynajmu samochodów Porsche Drive, sekcja z produktami Porsche Design oraz Porsche Driver’s Selection oraz niewielki serwis. Porsche ma nadzieję, że koncepcja ta pozwoli firmie skuteczniej dotrzeć do nowych grup docelowych i kontaktować się z nimi w sposób bardziej osobisty. „Porsche on Sylt” to pierwszy taki salon na świecie. Jeszcze w tym roku dołączą do niego podobne placówki w Bejrucie i Kantonie.

Porsche on Sylt
Porsche on SyltInformacja prasowa (moto)

"»Porsche on Sylt« reprezentuje początek nowego formatu, który zapewni klientom jeszcze bardziej entuzjastyczny odbiór naszej marki. Porsche nigdy nie oznacza jedynie środka transportu - nasze produkty zdecydowanie wyróżniają się emocjonującymi doznaniami z jazdy. Filozofia ta dotyczy wszystkich naszych formatów i usług, jakie oferujemy na świecie" - powiedział Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. sprzedaży i marketingu.

W nowej placówce Porsche w miejscowości Tinnum na Sylcie miłośnicy i właściciele pojazdów producenta z Zuffenhausen mogą poznać jego szeroką i zróżnicowaną ofertę. Poza spędzaniem czasu na zgłębianiu świata sportowej marki goście salonu "Porsche on Sylt" mogą wynająć samochód za pośrednictwem Porsche Drive i udać się na wycieczkę po wyspie. Ekspozycja łączy cyfrowe treści z analogowym odbiorem. Aby zapewnić unikalne doświadczenie kontaktu z marką, salon korzysta z najnowszych technologii: okulary wirtualnej rzeczywistości dają odwiedzającym szansę na poznanie kokpitu nowego modelu Panamera. Każda z pięciu linii modelowych Porsche może być zwizualizowana w preferowanym kolorze na ekranie iPada. Wybrane samochody prezentowane są również w formie glinianych modeli dostarczonych przez Design Studio. "Jako nowy punkt kontakt z marką, salon na Sylcie zapewnia nam idealną okazję do spotkania się z klientami i fanami w odprężających warunkach" - mówi Jens Puttfarcken, prezes zarządu Porsche Deutschland GmbH. "Nie skupiamy się tu wyłącznie na sprzedaży samochodów, ale zainteresowanym dajemy szansę na skonfigurowanie od ręki samochodów z dowolnej linii modelowej, zgodnie z ich osobistymi preferencjami". Jeśli któryś z gości wyrazi zainteresowanie zakupem Porsche, opiekę nad nim przejmie jedna z 86 niemieckich placówek Porsche Centrum - zajmie się zamówieniem, sprzedażą i dostarczeniem auta.

Porsche on SyltInformacja prasowa (moto)

Jedną z sekcji w liczącym 500 m kw. powierzchni salonie poświęcono na wystawy alternatywne. Obecnie przestrzeń tę zajmuje legendarne Porsche 911 Carrera RS 2.7 z 1972 r., jeden z najbardziej poszukiwanych przez kolekcjonerów pojazdów klasycznych na świecie. Obok znajdują się jego rówieśnicy, w tym samochód BIC - ikona wzornictwa i kultury lat 70. Architektura salonu "Porsche on Sylt" wtapia się w wyrafinowany styl wyspy. Masywna betonowa elewacja nawiązuje do lokalnych plaż, a cofnięta górna kondygnacja z elementami z fotochromowego szkła ucieleśnia otwartość Syltu. Elegancka ekspozycja, wysokiej jakości materiały oraz kącik gastronomiczny tworzą gościnną przestrzeń i zachęcają, by spędzić tu trochę czasu. Zlokalizowany obok serwis w razie potrzeby służy doradztwem i może przeprowadzić podstawowe czynności obsługowe. Aby przeprowadzić większy przegląd lub bardziej skomplikowaną naprawę, samochód może zostać przetransportowany do wybranego Porsche Centrum na stałym lądzie. Poza Centrami Porsche Experience i salonami, które "ożywiają" markę, w przyszłości planowane są nowe formaty usługowe. Specjalne punkty typu drop-off zaoferują klientom jeszcze wygodniejszą możliwość przekazania samochodu Porsche w celu przeprowadzenia serwisu. Ich lista będzie obejmować hotele, lotniska, a nawet samodzielnie wybrane miejsca. Główny element strategii to czas, który zaoszczędzi właściciel - projekt ma na celu zapewnienie jeszcze bardziej pozytywnych wrażeń z eksploatacji samochodu. Jego pilotażowa faza jest właśnie wdrażana na terenie USA.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas