Porsche Boxster i Cayman GTS

Do gamy Porsche dołączają najmocniejsze wydania Boxstera i Caymana, oznaczone jako GTS. To nawiązanie do wyścigowego modelu 904 Carrera GTS z 1963 roku.

Porsche Boxster GTS
Porsche Boxster GTSPorsche

Odmiany GTS wyróżnia zmodyfikowany przedni i tylny pas, przyciemniane lampy z biksenonowymi reflektorami i standardowym systemem dynamicznego oświetlenia PDLS oraz zewnętrzne oznaczenia w kolorze czarnym z lśniącym wykończeniem. 6-cylindrowe boksery stosowane do ich napędu bazują na 3,4-litrowych jednostkach z Boxstera S i Caymana S. Po modernizacji generują one dodatkowe 15 KM, co oznacza, że silnik Boxstera GTS osiąga moc 330 KM, a Caymana GTS - 340 KM. Dodatkowo, maksymalny moment obrotowy wzrósł o 10 Nm - odpowiednio, do 370 oraz 380 Nm. Do standardowego wyposażenia obu modeli należy pakiet Sport Chrono.

Porsche Boxster GTS

Porsche Boxster GTS (2015)

Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche
Porsche Boxster GTS (2015)Porsche

Porsche Cayman GTS

Porsche Cayman GTS (2015)

Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche
Porsche Cayman GTS (2015)Porsche

W rezultacie, po wciśnięciu przycisku Sport Plus, Boxster GTS z opcjonalną przekładnią Doppelkupplungsgetriebe (PDK) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,7 s, a Cayman GTS o 0,1 s szybciej. Prędkość maksymalna Boxstera GTS z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów wynosi 281 km/h. Coupé jest szybsze - rozpędza się do 285 km/h. Oba modele jako pierwsze Porsche z silnikami umieszczonymi centralnie są zgodne ze standardem Euro 6 i w wersji z przekładnią PDK zużywają średnio 8,2 l/100 km (9,0 l/100 km ze skrzynią manualną).

Boxster GTS i Cayman GTS są seryjnie uzbrojone w aktywne zawieszenie PASM oraz 20-calowe obręcze Carrera S z ogumieniem w rozmiarze 235/35 z przodu i 265/35 z tyłu.

Lista standardowego wyposażenia obejmuje ponadto sportowe fotele oraz skórzane wykończenie, uzupełnione - podobnie jak w przypadku pozostałych modeli Porsche z rodziny GTS - elementami z Alcantary.

Rynkowa premiera nowych modeli nastąpi w maju br. W Niemczech ceny Boxstera GTS rozpoczynają się od 69 949 euro, a Caymana GTS - od 73 757 euro.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas