Polskie miasta nie stać na nowe wymogi UE. Jest apel samorządów

Polskie miasta nie stać na inwestycje, jakie wymuszają nowe przepisy o strefach czystego transportu
Polskie miasta nie stać na inwestycje, jakie wymuszają nowe przepisy o strefach czystego transportuWojciech Strozyk/Reporter

Spis treści:

  1. Rząd przyjął projekt nowych przepisów o SCT. Co się zmieni?
  2. Nie tylko obowiązek SCT. Miasta będą musiały kupować elektryczne autobusy
  3. Nowe przepisy będą wiązać się z kosztami. Kraków apeluje do Unii i rządu

Rząd przyjął projekt nowych przepisów o SCT. Co się zmieni?

Nie tylko obowiązek SCT. Miasta będą musiały kupować elektryczne autobusy

Rząd przyjął projekt przepisów, zgodnie z którymi miasta o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys. będą zmuszone do wprowadzenia Stref Czystego Transportu, jeśli normy zanieczyszczeń będą przekroczone.
Rząd przyjął projekt przepisów, zgodnie z którymi miasta o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys. będą zmuszone do wprowadzenia Stref Czystego Transportu, jeśli normy zanieczyszczeń będą przekroczone.Bartosz KrupaEast News

Nowe przepisy będą wiązać się z kosztami. Kraków apeluje do Unii i rządu

Zobacz również:

Strefy czystego transportu sprawiają, że zanieczyszczeń pochodzących z rury samochodów jest mniej. Ale nie wpływają znacząco na poprawę jakości powietrza./zdjęcie ilustracyjne/
Wiadomości

Ujawnili prawdę o SCT. Wcale nie rozwiązują problemu zanieczyszczenia

Maciej Olesiuk
Maciej Olesiuk
    Pod prąd trasą szybkiego ruchu. Niebezpieczny rajd zakończony dozoremPolicjaPolicja