Polska wreszcie motoryzacyjną potęgą. Pomogli Niemcy

Historyczny budynek Fabryki Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach
Historyczny budynek Fabryki Samochodów Ciężarowych STAR w StarachowicachPaweł RygasINTERIA.PL

Największe kłamstwo o polskiej motoryzacji. Kartonowa potęga

MAN "made in Poland". Polska światowym centrum kompetencji

Ile pracowników zatrudnia MAN w Polsce?

Fabryka autobusów MAN w Starachowicach. Co zostało z dawnych polskich zakładów?

Nowoczesny, przegubowy autobus miejskiej komunikacji w żółto-czerwonych barwach stoi zaparkowany wzdłuż ulicy, w tle budynki przemysłowe oraz częściowo zachmurzone niebo.
MAN Lion's City na terenie fabryki w StarachowicachINTERIA.PL
MAN Bus to nowoczesny i innowacyjny zakład, stabilne miejsce pracy dla wielu mieszkańców Starachowic i okolicznych miejscowości, największy pracodawca w regionie oferujący swoim pracownikom zaawansowane technologicznie środowisko pracy i ogromne możliwości rozwoju
– mówi obecny na spotkaniu z dziennikarzami Mehmet Sermet - Prezes Produkcji Bus MAN Truck&Bus.

Autobusy ze Starachowic podbijają świat. Każdy elektryk powstał w Polsce

Jesteśmy dumni z wysokiej jakości lokalnych produktów, innowacyjności i zaawansowanych technologii oraz procesów produkcyjnych, a także z inwestycji w Polsce, tworzenia nowych, przyjaznych miejsc pracy oraz zaangażowania w zrównoważony rozwój
mówi nam Claus Wallenstein – dyrektor zarządzający firmy MAN Truck & Bus Polska.

Jak wygląda budowa nowoczesnego autobusu?

Szkielety autobusów ustawione w rzędzie na hali produkcyjnej, w otoczeniu stalowych konstrukcji i przemysłowego wyposażenia, oświetlone światłem dziennym i sztucznym.
Obecnie w Starachowicach produkowanych jest 11 "jednostek" autobusów dzienniePaweł RygasINTERIA.PL
Szkielet autobusu na podwoziu w trakcie montażu, ustawiony na tle nowoczesnego autobusu przegubowego i żółto-czerwonego autobusu miejskiego, oba zaparkowane przy ulicy na tle budynku mieszkalnego.
W fabryce autobusów MAN w Starachowicach produkowane są też gotowe podwozia pod zabudowęPaweł RygasINTERIA.PL

Jak buduje się nowoczesne autobusy? Fabryka działa inaczej niż myślisz

Największe w Polsce wanny do kataforezy. Na raz "połykają" cały autobus

Nowoczesny, niebieski autobus znajduje się wewnątrz hali produkcyjnej podczas montażu, przy pojeździe pracuje kilku techników, a wokół widoczne są drabiny, narzędzia oraz elementy wyposażenia fabryki.
Nowy MAN w fabryce w StarachowicachPaweł RygasINTERIA.PL

MAN w Starachowicach to nie tylko produkcja. Polscy inżynierowie też mają co robić

Zbiorniki przemysłowe w hali produkcyjnej, w których znajdują się różne ciecze procesowe, metalowe pomosty prowadzące przez zbiorniki, w tle wysokie ściany magazynu i instalacje przemysłowe.
Fabryka autobusów MAN w Starachowicach ma największe "wanny" do kataforezy w PolscePaweł RygasINTERIA.PL
Nasza fabryka jest niezwykle ważnym punktem na mapie gospodarczej regionu, ale i całej Polski. Ma długą tradycję, którą pielęgnujemy. Jesteśmy dumni, że przyczyniamy się do realizacji polityki zrównoważonego rozwoju produkując w 100 proc. elektryczne autobusy oraz niskoemisyjne autobusy z napędem CNG, które jeżdżą po drogach polskich miast. Nie zapominamy również o tym, że filarem firmy są nasi pracownicy, dlatego stawiamy na ich ciągły rozwój, za-angażowanie i prowadzimy otwartą komunikację
podkreśla Kinga Włoskowicz – kierownik zakładu MAN Bus.
Fiat Grande Panda Hybrid to strzał w dziesiątkę. Topowa wersja za mniej niż 100 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL