Polska firma wybuduje fabrykę Izery. Jest decyzja

Polska firma MIRBUD S.A. wybuduje fabrykę samochodów elektrycznych Izera w Jaworznie
Polska firma MIRBUD S.A. wybuduje fabrykę samochodów elektrycznych Izera w JaworznieInformacja prasowa (moto)

MIRBUD wybuduje fabrykę Izery Firma

Fabryka będzie gotowa w ciągu 23 miesięcy od wbicia symbolicznej, pierwszej łopaty. Współpraca z polskim podmiotem, który ma 30-letnie doświadczenie w realizacji inwestycji przemysłowych, jest gwarancją tego, że prace przy budowie zakładu produkcyjnego będą zrealizowane w najwyższym rynkowym standardzie i z dotrzymaniem harmonogramów inwestycji
powiedział Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland.

Co aktualnie dzieje się z Izerą?

Etap ten ostatecznie potwierdził szczegółowe założenia techniczne, wykonalność oraz model biznesowy przedsięwzięcia. Zakończyliśmy również prace nad projektem stylistycznym pierwszego modelu - SUV-a. W wyniku prac zespołów inżynierskich i stylistów powstała szczegółowa dokumentacja techniczna która w jest obecnie wykorzystywana w dialogu technicznymi z dostawcami komponentów
- informuje Maliczenko
Fabrykę Izery wybudować ma polska firma MIRBUD S.A
Fabrykę Izery wybudować ma polska firma MIRBUD S.A.
Faza testów rozpoczyna się pod koniec roku i będzie trwała z różną intensywnością aż do rozpoczęcia produkcji. W tym roku skupiamy się na walidacji wirtualnej zarówno poszczególnych komponentów, jak i symulacjach całopojazdowych badających między innymi energochłonność struktur, co jest niezwykle ważne dla zabezpieczenia odpowiedniego pochłaniania energii podczas wypadków, a także sztywności nadwozia zapobiegającej na przykład skrzypieniu i wibracjom, które odpowiadają za komfort jazdy, trwałość i hałas
tłumaczy Maliczenko
Już na początku przyszłego roku będzie można testować kluczowe funkcjonalności pojazdu przy pomocy wczesnych prototypów, które będą dojrzewały w kolejnych fazach (w których planowane jest m.in. również zastosowanie komponentów wyprodukowanych w seryjnych narzędziach)
deklaruje w rozmowie z Interią Łukasza Maliczenko - dyrektor do spraw rozwoju technicznego produktu w ElectroMobility Poland

Izera suv gotowa do produkcji. Robocza nazwa - Z-100

Nazewnictwo poszczególnym modeli na tym etapie ma charakter roboczy. Nadawanie takich nazw to przyjęty w automotive standard pozwalający na zabezpieczenie wrażliwych marketingowo docelowych nazw pojazdów. Właściwe nazwy modeli zostaną przedstawione bliżej premiery rynkowej i będą odpowiadać celom marketingowym spółki i precyzyjnym założeniom strategii marki Izera
tłumaczy w rozmowie z Interią.pl dyrektor do spraw rozwoju technicznego produktu w EMP
Dziewczyna wbiegła pod samochódPolicja