Polscy mechanicy szczerze o nowych autach. Ich jakość to tragedia

Nowe samochody wcale nie są bezawaryjne, a ich naprawa jest bardziej skomplikowana
Nowe samochody wcale nie są bezawaryjne, a ich naprawa jest bardziej skomplikowana123RF/PICSEL

Starsze auta były lepsze? Mechanicy rozwiewają wątpliwości

  • utrudniony dostęp do elementów wymagających naprawy,
  • brak odpowiednich uprawnień i certyfikatów (np. SEP),
  • niewystarczające umiejętności,
  • niska dostępność części zamiennych.

Co się psuje w nowych autach? Mechanicy mówią wprost

Dane te wyraźnie pokazują, że największe wyzwania serwisowe koncentrują się wokół zaawansowanych technologii. Dla niezależnych warsztatów oznacza to konieczność stałego inwestowania w rozwój i szkolenia. Jednocześnie klasyczne usterki mechaniczne, choć nadal obecne, schodzą tutaj na dalszy plan
zauważa Adam Lehnort, ekspert sieci ProfiAuto.

Kiedy sprzedać używane auto? Czas i przebieg grają decydującą rolę

Zobacz również:

Co się psuje w starych autach? Mechanicy stawiają sprawę jasno

''Wydarzenia'': Samochód doznał awarii podczas parkowania. Przeleciał nad rondemPolsat News