Północna pętla Nürburgringu w mniej niż 7 minut - nowe Porsche 911 GT3

Obejrzyj dwa ekscytujące filmy z przejazdu nowego Porsche 911 GT3 na legendarnej, północnej pętli Nürburgringu.

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3 Informacja prasowa (moto)
Północna pętla Nürburgringu w mniej niż 7 minut - nowe Porsche 911 GT3 
Nowe Porsche 911 GT3 pokonało północną pętlę toru Nürburgring w czasie 6:59,927 min 

Najnowsze, siódme wcielenie tego samochodu sportowego, tak jak poprzednie, powstało w ścisłej współpracy z Porsche Motorsport.

911 GT3 przenosi wyścigową technikę wprost do modelu seryjnego: architektura przedniej osi z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i aerodynamika z tylnym skrzydłem typu "łabędzia szyja" oraz  dyfuzorem pochodzą z wyścigowego samochodu klasy GT - 911 RSR, a rozwijający moc 375 kW (510 KM) sześciocylindrowy silnik typu bokser o pojemności 4 litrów bazuje na zespole napędowym 911 GT3 R, sprawdzonym w wyścigach długodystansowych. Wysokoobrotowa jednostka w praktycznie niezmienionej formie jest też stosowana w nowym 911 GT3 Cup. 

Informacja prasowa (moto)

Z maksymalną prędkością 320 km/h (318 km/h z PDK) samochód jest jeszcze szybszy od poprzedniego 911 GT3 RS. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu 3,4 sekundy. Aerodynamika, zaprojektowana z uwzględnieniem doświadczeń zdobytych w wyścigach, generuje dużo większy docisk bez zauważalnego wpływu na współczynnik oporu powietrza.

W pozycji wyczynowej ręcznie regulowane elementy skrzydła i dyfuzora znacząco podnoszą ciśnienie aerodynamiczne, istotne pod kątem uzyskiwania wysokich prędkości w zakrętach. To jednak konfiguracja zarezerwowana wyłącznie dla jazdy w warunkach torowych - bo właśnie tam 911 GT3 może zaprezentować wszystkie swoje atuty.

Więcej  na temat tego  supersamochodu przeczytasz  TUTAJ.

Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Porsche 911 GT3 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas