Polak najlepszy

Po zaciętej rywalizacji z przedstawicielami wielu krajów świata, w Międzynarodowym Konkursie "Top Service People 2003" Polska zdobyła dwa tytuły: "Najlepszy Doradca Serwisowy 2003 w całej sieci SEAT-a" oraz "Absolute Winner" (w polskim tłumaczeniu "Najlepszy z Najlepszych" ).

Statuetki Top Service People / kliknij
Statuetki Top Service People / kliknijINTERIA.PL

Bohaterem konkursu stał się Doradca Serwisowy z firmy International Car Trading z Tychów, Autoryzowanego Partnera SEAT-a, Daniel Mocny, który wykazując się największą wiedzą w swojej dziedzinie, okazał się również najlepszym z najlepszych wśród pracowników całej Sieci Serwisowej SEAT-a na świecie.

Konkurs "Top Service People" jest organizowany corocznie dla Partnerów SEAT-a na całym świecie. Poprzedzają go eliminacje krajowe, w których najlepsi pracownicy Sieci Partnerskiej SEAT-a rywalizują w trzech kategoriach: Mechanik Roku, Doradca Serwisowy Roku oraz Kierownik Części Zamiennych Roku.

INTERIA.PL

Zdobywcy pierwszych miejsc reprezentują swój kraj w konkursie międzynarodowym. Zarówno krajowe jak i międzynarodowe rywalizacje wymagają od uczestników wykazania się szeroką wiedzą praktyczną i teoretyczną z zakresu standardów obsługi Klienta, znajomości marki oraz szeroko pojętej wiedzy technicznej.

Polska drużyna, która zdobyła już wiele nagród w tym konkursie, tym razem odniosła największy sukces.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas