Polacy kupili ponad 10 tys. hybryd Toyoty
Łączna sprzedaż samochodów hybrydowych Toyoty w Polsce przekroczyła 10 000 egzemplarzy. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2016 roku Polacy kupili aż 1 100 hybryd japońskiej marki.
Toyota jest niekwestionowanym liderem na rynku aut hybrydowych. W 2015 roku sprzedaż hybryd marki w Polsce osiągnęła liczbę 3 820 aut, to o 51,5% więcej niż rok wcześniej. W ciągu 5 lat ich roczna sprzedaż wzrosła aż 20-krotnie.
Toyota Auris Hybrid - najpopularniejsza hybryda w Polsce i w Europie - zainteresowała łącznie 6190 klientów, zaś Toyotę Yaris Hybrid kupiło 3000 Polaków. Tylko w ciągu 2 miesięcy 2016 roku na hybrydowego Aurisa zdecydowało się 814 osób.
Japoński producent rozszerzy w tym roku swoją ofertę na polskim rynku do ośmiu modeli hybrydowych, reprezentujących wszystkie kluczowe segmenty. W kwietniu w salonach zadebiutuje nowa generacja Priusa oraz RAV4 Hybrid, a pod koniec 2016 roku pojawi się zupełnie nowy crossover C-HR.
Od czasu wprowadzenia na rynek Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent sprzedał ponad osiem milionów hybryd na całym świecie. Toyota oferuje łącznie 31 modeli hybrydowych w 90 krajach.