Peugeot 308 GT debiutuje w polskich salonach

Znamy ceny i wyposażenie najmocniejszej wersji francuskiego kompaktu.

Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTInformacja prasowa (moto)

Peugeot Polska opublikował właśnie cennik nowego 308 GT. Za wyposażony w 205-konny silnik 1.6 e-THP kompakt zapłacimy przynajmniej 99 900 zł, jeśli zdecydujemy się na wersję hatchback. Dostępne jest również kombi, wycenione na 104 600 zł.

Peugeot 308 GTInformacja prasowa (moto)

Auto zauważalnie różni się od słabszych wersji 308 - logo marki zostało przeniesione z maski na grill, progi poszerzono, a z tyłu pojawił się lakierowany na czarno dyfuzor oraz podwójny wydech. 308 GT stoi na zarezerwowanych dla niego 18-calowych alufelgach z diamentowym szlifem i jest seryjnie wyposażone w pełne oświetlenie LED z dynamicznymi kierunkowskazami.

We wnętrzu znajdziemy tapicerkę ze skóry i alcantary z czerwonymi przeszyciami (skórzana Club Nappa w opcji), aluminiowe pedały oraz listwy progowe ze stali nierdzewnej. Bez dopłaty otrzymamy również system multimedialny z nawigacją oraz pakiet Sport poprawiający dźwięk silnika, wyostrzający reakcję na dodanie gazu i usztywniający wspomaganie kierownicy. Dzięki niemu możemy również śledzić na panelu instrumentów informacje o mocy, momencie obrotowym, ciśnieniu doładowania oraz przyspieszeniu wzdłużnym i bocznym. Sportowe doznania ma potęgować również podświetlenie wskaźników na czerwono.

Peugeot 308 GT rozpędza się do 100 km/h w 7,5 s i według producenta zadowala się jedynie 5,6 l paliwa na 100 km. Dla kierowców, którzy oprócz dobrych osiągów cenią sobie niskie spalanie, przygotowano również odmianę ze 180-konnym dieslem, ale nie jest obecnie dostępna na polskim rynku.

Peugeot 308 GTInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas