Peugeot 208 - poznaliśmy polskie ceny i specyfikację

Kolejną generację miejskiego 208 można już zamawiać. Tanio jednak nie jest.

Ceny Peugeota 208 zaczynają się od 53 900 zł, a więc nie tak mało jak za auto segmentu B z trzycylindrowym, wolnossącym silnikiem 1,2 l o mocy 75 KM. Wyposażenie przy tym nie jest szczególnie bogate. Możemy liczyć na manualną klimatyzację, radio z 5-calowym, monochromatycznym (!) ekranem dotykowym, tempomat oraz elektrycznie sterowane szyby z przodu.

Za 57 900 zł kupimy wersję Active, wzbogaconą między innymi o system rozpoznawania znaków drogowych, 16-calowe felgi stalowe, światła LED do jazdy dziennej, wielofunkcyjną kierownicę wykończoną skórą, elektrycznie sterowane boczne lusterka i system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym.

Reklama

66 900 zł kosztuje 208 w odmianie Allure, oferującej dodatkowo automatyczną klimatyzację, 16-calowe alufelgi, czujniki cofania, elektryczny hamulec ręczny, system bezkluczykowy, podłokietnik z przodu oraz wirtualne zegary.

Na szczycie gamy stoi wersja GT Line, którą kupimy z silnikiem 1.2 PureTech 100 KM lub mocniejszymi. Kosztuje ona 80 900 zł i oferuje LEDowe światła główne, 17-calowe alufelgi, kamerę cofania, czujniki parkowania z przodu, oświetlenie nastrojowe, sportowe fotele przednie oraz pakiet Safety Plus.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy