Peugeot 208 - poznaliśmy polskie ceny i specyfikację

Kolejną generację miejskiego 208 można już zamawiać. Tanio jednak nie jest.

Peugeot 208
Peugeot 208Peugeot

Ceny Peugeota 208 zaczynają się od 53 900 zł, a więc nie tak mało jak za auto segmentu B z trzycylindrowym, wolnossącym silnikiem 1,2 l o mocy 75 KM. Wyposażenie przy tym nie jest szczególnie bogate. Możemy liczyć na manualną klimatyzację, radio z 5-calowym, monochromatycznym (!) ekranem dotykowym, tempomat oraz elektrycznie sterowane szyby z przodu.

Peugeot 208

Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot
Peugeot 208Peugeot

Za 57 900 zł kupimy wersję Active, wzbogaconą między innymi o system rozpoznawania znaków drogowych, 16-calowe felgi stalowe, światła LED do jazdy dziennej, wielofunkcyjną kierownicę wykończoną skórą, elektrycznie sterowane boczne lusterka i system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym.

66 900 zł kosztuje 208 w odmianie Allure, oferującej dodatkowo automatyczną klimatyzację, 16-calowe alufelgi, czujniki cofania, elektryczny hamulec ręczny, system bezkluczykowy, podłokietnik z przodu oraz wirtualne zegary.

Na szczycie gamy stoi wersja GT Line, którą kupimy z silnikiem 1.2 PureTech 100 KM lub mocniejszymi. Kosztuje ona 80 900 zł i oferuje LEDowe światła główne, 17-calowe alufelgi, kamerę cofania, czujniki parkowania z przodu, oświetlenie nastrojowe, sportowe fotele przednie oraz pakiet Safety Plus.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas