Opel Movano w elektrycznej wersji

Podczas dzisiejszej konferencji SHIFT Mobility Conference w Berlinie, dyrektor generalny Opla Michael Lohscheller ogłosił, że już w przyszłym roku firma wprowadzi na rynek elektryczną wersję furgona Movano.

Opel Movano
Opel MovanoInformacja prasowa (moto)

W przyszłym roku u dealerów marki dostępna będzie również zelektryfikowana wersja Opla Combo. A nowy Opel Vivaro-e zostanie dostarczony do pierwszych klientów już w przyszłym miesiącu.

Opel kontynuuje również systematyczną i szybką elektryfikację swojej gamy samochodów osobowych. W pełni elektryczna Corsa-e i hybryda typu plug-in Grandland X Hybrid są dostępne na rynku od pierwszego kwartału 2020 roku. Rodzinna Zafira-e Life będzie już niedługo dostępna w wersji w pełni elektrycznej. Zupełnie nowa Mokka, która jak żaden inny samochód reprezentuje przyszłą stylistykę marki Opel, będzie również dostępna w wersji w pełni elektrycznej od momentu wprowadzenia na rynek. W przyszłym roku pojawi się również zelektryfikowana wersja Combo Life oraz całkowicie nowa Astra."W nadchodzącym roku będziemy oferować naszym klientom dziewięć różnych zelektryfikowanych modeli, będziemy więc dobrze reprezentowani w najważniejszych segmentach", powiedział Michael Lohscheller. Obiecaliśmy, że "Opel będzie elektryczny" - i spełnimy tę obietnicę". Odgrywamy wiodącą rolę w zakresie redukcji emisji CO2. Będziemy również oferować wszystkie modele w wersji zelektryfikowanej do 2024 r."Zapowiedź elektrycznego Movano to kolejny krok Opla w kierunku elektrycznej mobilności i redukcji emisji CO2. Wraz z Groupe PSA i Totalem, poprzez swoją spółkę zależną Saft, Opel podpisał umowę o utworzeniu wspólnego przedsiębiorstwa "Automotive Cells Company". Dzięki temu partnerstwu, tworzony jest światowej klasy podmiot zajmujący się rozwojem i produkcją wysokowydajnych akumulatorów dla przemysłu motoryzacyjnego od 2023 roku. Centrum badawczo-rozwojowe w Bordeaux i zakład pilotażowy w Nersac (Francja) rozpoczęły już prace nad rozwojem nowych wysokowydajnych technologii litowo-jonowych. Pod koniec tej fazy badawczo-rozwojowej planuje się uruchomienie produkcji w dwóch "gigafabrykach", w Douvrin (Francja) i Kaiserslautern (Niemcy).  Ponadto, producent samochodów z Rüsselsheim zainstalował już 350 punktów ładowania dla swojej rosnącej floty pojazdów elektrycznych w swoim rodzinnym mieście.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas