Nowe BMW i3 coupe. Czy coupe może być brzydkie?

BMW nie rezygnuje z pomysłu uszczęśliwienia swoich klientów samochodami z napędem elektrycznym.

BMW i3 coupe
BMW i3 coupeInformacja prasowa (moto)

Na rozpoczynającym się właśnie salonie motoryzacyjnym w Los Angeles marka z Bawarii zaprezentowała kolejny koncepcyjny pojazd sygnowany literką "i" - miejski i3 w wersji coupe.

Na pierwszy rzut oka auto niewiele różni się od modelu z pięciodrzwiowym nadwoziem, jaki zobaczyć można było m.in. na salonie motoryzacyjnym w Paryżu. Samochód pozycjonowany jest w segmencie B - nadwozie mierzy 3 94 m długości, 1 76 szerokości i 1 55 m wysokości. Rozstaw osi - 2 57 m - jest taki sam, jak w wersji pięciodrzwiowej.

Nic nie zmieniło się też w kwestii napędu. Nad tylną osią zamontowany jest elektryczny silnik trakcyjny o mocy 170 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm.

Energia elektryczna dostarczana jest z akumulatorów o pojemności 22 kWh, których pełne ładowanie prądem o napięciu 240V (za pomocą specjalnej przystawki) trwa około 4 h.

Informacja prasowa (moto)

Samochód w pięciodrzwiowej wersji hatchback trafić ma do produkcji na przełomie lat 2013/2014. Nie wiadomo jeszcze, czy Niemcy zdecydują się też wprowadzić na rynek odmianę coupe.

Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas