Nowa Dacia Duster. Znamy ceny

W polskich salonach debiutuje drugie wcielenie Dacii Duster. Ile zapłacić trzeba za samochód, który poszczycić się może tytułem najchętniej kupowanego crossovera w naszym kraju?

Bazowy model - Access - wyceniony został na 39 900 zł. Taka kwota wystarczy na auto z benzynowym silnikiem 1,6 l SCe o mocy 115 KM, pięciostopniową skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Kwota jest identyczna, jak w przypadku bazowej odmiany poprzedniej generacji. Samochód zyskał jednak kilka elementów wyposażenia. Standard obejmuje teraz m.in.: komputer pokładowy, centralny zamek, elektrycznie sterowane przednie szyby i ogranicznik prędkości. Ponadto, w bazowej wersji otrzymamy też przednie, kurtynowe poduszki powietrzne, elektryczne, adaptacyjne wspomaganie kierownicy i ogranicznik prędkości.

Reklama

Chętni na auto z silnikiem wysokoprężnym zdecydować się muszą na lepiej wyposażoną odmianę Essential. Poznamy ją m.in. po chromowanych obramowaniach nawiewów, regulowanym na wysokość fotelu kierowcy i dzielonej tylnej kanapie. Bez dopłaty liczyć też możemy na sterowane pilotem spod kierownicy cyfrowe (DAB) radio z czytnikiem MP3 i systemem Bluetooth.

Najtańszy diesel - 1,5 l dCi o mocy 90 KM - to wydatek od 55 400 zł. W odmianie Essential pojawia się też pierwszy w cenniku model z napędem na obie osie. Za samochód z benzynowym 1,6 l SCe (115 KM) zapłacić trzeba od 52 900 zł. Klienci mogą się też zdecydować na model napędzany wysokoprężnym 1,5 l dCi o mocy 110 KM. Tak skonfigurowane auto z napędem 4x4 to wydatek od 65 200 zł. Wyposażenie odmiany Essential wzbogacić można o manualną klimatyzację (niedostępna w standardowej wersji Access). Dopłata wynosi 2,5 tys. zł.

W cennikach pojawiają się jeszcze dwie odmiany wyposażeniowe: Comfort (od 52 100 zł) i Prestige (od 56 900 zł). W każdej znajdziemy m.in. manualną klimatyzację (dopłata do automatycznej to 1300 zł), elektrycznie sterowane tylne szyby, relingi dachowe i chromowaną końcówkę wydechu.

Odmiana Prestige pochwalić się może dodatkowo: przyciemnianymi szybami z tyłu, fotelem kierowcy z podłokietnikiem i regulacja tzw. lędźwi, systemem monitorowania martwego pola oraz systemem multimedialnym z nawigacją i kamerą cofania (wyposażony w ekran dotykowy o przekątnej 7 cali). Tak skonfigurowane auto z zamykającym cenniki wysokoprężnym 1,5 l dCi 110 KM wycenione zostało na 75 400 zł.

PR

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy