Nissan Juke Hybrid już w Polsce. Ile kosztuje ta zupełnie nowa wersja?
Gama silnikowa Nissana Juke właśnie została rozszerzona o hybrydową odmianę, która jest jednocześnie najszybsza i najoszczędniejsza w gamie. Ma to swoje odzwierciedlenie także w cenie.
Nissan Juke Hybrid jest napędzany wolnossącym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 l i mocy 94 KM, wspomaganym przez elektryczny motor, generujący 49 KM. Dodatkowo producent zastosował 20-konny silnik elektryczny, pełniący rolę rozrusznika i alternatora. Łączna moc układu to 143 KM.
Hybrydowy Juke jest więc wyraźnie mocniejszy od dotychczas oferowanej wersji (1.0 DIG-T 114 KM) i nieco szybciej przyspiesza od niej do 100 km/h. Trwa to 10,1 s, ale prędkość maksymalna, wynosząca 165 km/h, jest o 15 km/h mniejsza. Wyraźnie niższe jest także średnie spalanie, które producent szacuje na 5 l/100 km (ponad litr mniej).
Hybrydowa wersja japońskiego crossovera nie występuje z dwoma najtańszymi wersjami wyposażenia, co dodatkowo odbija się na jej cenie. Klienci mają do wyboru odmiany:
- N-Connecta - 125 470 zł (reflektory LED, klimatyzacja automatyczna, 17-calowe alufelgi, system multimedialny z Apple CarPlay i Android Auto, kamera cofania, pakiet systemów bezpieczeństwa)
- N-Design - 138 870 zł (19-calowe alufelgi, dwukolorowe nadwozie, spersonalizowane wnętrze, nawigacja)
- Tekna - 142 370 zł (aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, zestaw kamer 360 st., pakiet zimowy)
Polskie salony Nissana przyjmują już zamówienia na Juke'a Hybrid, a pierwsze samochody trafią do klientów w sierpniu.
Pomagajmy Ukrainie - ty też możesz pomóc
***