(Nie)rajdowy kabriolet

Za kierownicą Peugeota 307 WRC zapewne nie będziemy mieli okazji zasiąść. Gdy więc pojawiła się możliwość przetestowania auta, na którym oparta jest homologacja tej rajdówki, nikt w redakcji nie protestował. Tym bardziej, że chodziło o kabriolet!

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

307 WRC to jedno z ładniejszych rajdowych aut w mistrzostwach świata. Z jego bazowym modelem - 307 CC (coupe-cabrio) jest podobnie. Zwykłe "trzystasiódemki" specjalnie się z tłumu nie wyróżniają, a kabriolet już tak. I to nie tylko ze złożonym dachem. Dlaczego? CC od podstawowego modelu jest dłuższe o 15 centymetrów i niższe o prawie 9 centymetrów. Oto prosta odpowiedz. Jego linia jest bardziej smukła i dystyngowana. To już nie jest zwykły kompakt, ale limuzyna o sportowym charakterze.

Więcej przeczytasz w ARTYKULE

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas