Morgan 3 Wheeler powraca! Z silnikiem zmniejszonym o połowę

Morgan 3 Wheeler
Morgan 3 WheelerInformacja prasowa (moto)
Morgan 3 Wheeler
Morgan 3 WheelerInformacja prasowa (moto)

Morgan Plus Four. Zdjęcia

Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
W samochodzie o takich osiągach, dość nietypowo wyglądają opony w rozmiarze 205/60, nawleczone na 15-calowe felgi. Trudno jednak wyobrazić sobie prawdziwy samochód w stylu retro na "naleśnikach".
W samochodzie o takich osiągach, dość nietypowo wyglądają opony w rozmiarze 205/60, nawleczone na 15-calowe felgi. Trudno jednak wyobrazić sobie prawdziwy samochód w stylu retro na "naleśnikach".INTERIA.PL
Dach to jeden z wielu elementów, jaki może wyróżniać naszego Morgana. Zamiast jednolicie czarnego dachu można zamówić lamówki kontrastujące lub, tak jak w naszym egzemplarzu, cały dach w innym kolorze. To opcja za 671 funtów.
Dach to jeden z wielu elementów, jaki może wyróżniać naszego Morgana. Zamiast jednolicie czarnego dachu można zamówić lamówki kontrastujące lub, tak jak w naszym egzemplarzu, cały dach w innym kolorze. To opcja za 671 funtów.INTERIA.PL
Morgan Plus Four zachował oczywiście typowy dla modeli brytyjskiej marki wygląd, ale model wykonano w 97 procentach z zupełnie nowych części.
Morgan Plus Four zachował oczywiście typowy dla modeli brytyjskiej marki wygląd, ale model wykonano w 97 procentach z zupełnie nowych części.INTERIA.PL
Logo Morgana wyszyte na zagłówkach, to cieszący oczy detal, ale wymaga on dopłaty 254 funtów. Za 412 funtów natomiast, możemy zamówić wyszycie własnego wzoru.
Logo Morgana wyszyte na zagłówkach, to cieszący oczy detal, ale wymaga on dopłaty 254 funtów. Za 412 funtów natomiast, możemy zamówić wyszycie własnego wzoru.INTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
Morgan Plus Four napędzany jest 2-litrowym silnikiem ze stajni BMW, który dzięki doładowaniu generuje 258 KM.
Morgan Plus Four napędzany jest 2-litrowym silnikiem ze stajni BMW, który dzięki doładowaniu generuje 258 KM.INTERIA.PL
Klasyka panuje także we wnętrzu Morgana Plus Four - proste linie, analogowe zegary i zero elementów odwracających uwagę kierowcy od prowadzenia samochodu.
Klasyka panuje także we wnętrzu Morgana Plus Four - proste linie, analogowe zegary i zero elementów odwracających uwagę kierowcy od prowadzenia samochodu.INTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
Testowany przez nas Morgan miał dość klasyczne, dwukolorowe wykończenie wnętrza z kontrastowymi szwami i lamówką. Zamawiając własny egzemplarz można zdecydować się na konfigurację kolorystyczną indywidualnie dobraną z próbnika.
Testowany przez nas Morgan miał dość klasyczne, dwukolorowe wykończenie wnętrza z kontrastowymi szwami i lamówką. Zamawiając własny egzemplarz można zdecydować się na konfigurację kolorystyczną indywidualnie dobraną z próbnika.INTERIA.PL
Morgan Plus Four przyspiesza do 100 km/h w 5,2 s, a jego prędkość maksymalna to 240 km/h. Dostępna opcjonalnie ośmiobiegowa przekładnia automatyczna, skraca sprint do "setki" o 0,4 s.
Morgan Plus Four przyspiesza do 100 km/h w 5,2 s, a jego prędkość maksymalna to 240 km/h. Dostępna opcjonalnie ośmiobiegowa przekładnia automatyczna, skraca sprint do "setki" o 0,4 s.INTERIA.PL
A oto jeden z przejawów nowoczesności - reflektory może są okrągłe i wyglądają jakby były niezmieniane od ponad 70 lat, ale wykorzystano w nich technologię LED. Widać to chociażby po diodowych paskach świateł do jazdy dziennej.
A oto jeden z przejawów nowoczesności - reflektory może są okrągłe i wyglądają jakby były niezmieniane od ponad 70 lat, ale wykorzystano w nich technologię LED. Widać to chociażby po diodowych paskach świateł do jazdy dziennej.INTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
Morgan Plus Four powstał na aluminiowej ramie przestrzennej z modelu Plus Six. Jest ona lżejsza od poprzednio stosowanej, metalowej konstrukcji, a do tego o wiele sztywniejsza.
Morgan Plus Four powstał na aluminiowej ramie przestrzennej z modelu Plus Six. Jest ona lżejsza od poprzednio stosowanej, metalowej konstrukcji, a do tego o wiele sztywniejsza.INTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
Cała moc trafia oczywiście na tylne koła, za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej, tak jak w naszym egzemplarzu.
Cała moc trafia oczywiście na tylne koła, za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej, tak jak w naszym egzemplarzu.INTERIA.PL
Morgan PlusFour
Morgan PlusFourINTERIA.PL
BMW X3 M i X4 M 2021.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?