MILION CITROENÓW

W ubiegłym roku, po raz pierwszy w swojej historii Citroen przekroczył próg 1 miliona sprzedanych samochodów. Cel ustalony na rok 2000 zakłada sprzedaż 100 tys. samochodów więcej.

W ubiegłym roku, po raz pierwszy w swojej historii Citroen przekroczył próg 1 miliona sprzedanych samochodów. Cel ustalony na rok 2000 zakłada sprzedaż 100 tys. samochodów więcej.

Wyniki handlowe Citroena w pierwszych czterech miesiącach roku 2000 wykazują wyraźny wzrost. Marka sprzedała 395 tys. samochodów, w tym 138.400 szt. stanowi xsara, 104.500 szt. saxo i 53.000 szt. berlingo. Wzrost w stosunku do ubiegłego roku wynosi 43.700 sztuk. Liczba ta obejmuje wzrost sprzedaży w Europie Zachodniej o 33.200 aut i o 10.500 w pozostałych regionach świata. Wzrost dla poszczególnych modeli przedstawia się następująco: xsara + 31.000, berlingo + 12.000 i saxo + 3200.

Pierwsze szacunkowe oceny podają udział marki w rynku w wysokości 5,8% (samochody osobowe i dostawcze) wobec 5,2% w 1999 roku. Sprzedaż samochodów osobowych wzrosła o 11 % przy wzroście rynku O 2%, a samochodów dostawczych o 9% przy wzroście rynku o 7%.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy