McLaren ujawnia pierwsze zdjęcia 675LT
Mocniejsza i znacznie lżejsza wersja modelu 650S.
Tuż przed debiutem w Genewie McLaren pokazał zdjęcia nowego 675LT. Auto bazuje na modelu 650S i mocno go przypomina, ale technicznie bardzo się od niego różni. Pierwszą zmianą, którą zdradza sama nazwa, jest zwiększona z 650 do 675 KM moc. Chociaż przyrost jest niewielki, producent chwali się, że ponad 50 procent silnika jest nowe - między innymi turbosprężarki, głowica, wałek rozrządu i bardziej wydajna pompa paliwa.
McLaren 675LT
McLaren zaprezentował ekstremalną odmianę modelu 650S - 675LT.
Znacznie większe wrażenie robi jednak to, jak bardzo udało się McLarenowi odchudzić i tak już lekkie auto - 675LT jest o 100 kg lżejszy od swojego brata. Udało się to osiągnąć między innymi dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego do konstrukcji nadwozia, kubełkowym fotelom z tego samego materiału oraz zrezygnowaniu z klimatyzacji (można ją jednak zamówić jako bezpłatną opcję). W efekcie auto może pochwalić się masą własną 1230 kg i imponującym stosunkiem mocy do masy wynoszącym 549 KM na tonę. Przekłada się to naturalnie na piorunujące osiągi - sprint do 100 km/h trwa zaledwie 2,9 s, a do 200 km/h 7,9 s. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.
Ostatnia ze zmian kryje się pod skrótem "LT" - "Longtail". Ów "długi ogon" to nawiązanie do modelu F1 GTR Longtail, który charakteryzował się bardzo dużym spojlerem z tyłu. W przypadku 675LT jest on o połowę większy od tego zastosowanego w 650S.