Mazda Motors Poland ma szefa!
Jak już informowaliśmy, w przyszłym roku powstanie w naszym kraju sieć sprzedaży Mazdy.
Szefem polskiego przedstawicielstwa tej należącej w 33 procentach do Forda japońskiej marki będzie Wojciech Halarewicz, do niedawna dyrektor handlowy Fiata Auto Poland. To dobry moment, by założyć w Polsce własną sieć sprzedaży. Polska gospodarka ma się dobrze, a rynek motoryzacyjny rośnie. Dlatego w 2008 roku zaoferujemy polskim klientom pełną ofertę Mazdy obejmującą również nowe wersje mazdy2 i mazdy6 - mówił we wrześniu szef Mazda Motor Europe, James Muir.
Samochody te na polski rynek wprowadzać będzie Wojciech Halarewicz, bardzo sprawny i ceniony menadżer branży motoryzacyjnej. Pracował dla Fiata od marcu 1996 r. w Rozwoju Sieci. Następnie zajmował się sprzedażą specjalną i flotową oraz w późniejszym okresie, jako odpowiedzialny za strefę, sprzedażą samochodów poprzez sieć dealerską.
W latach 1999 - 2000 pełnił funkcję odpowiedzialnego za obsługę serwisową Fiat Auto Poland. W kwietniu 2001 r. wyjechał do pracy w Fiat Auto w Turynie obejmując stanowisko Szefa Procesów Zarządzania Siecią Dealerską w Dyrekcji Marketingu i Handlu. Następnie od maja 2001 r. do grudnia 2001 r. był odpowiedzialny za wdrożenie nowego modelu fiata palio na rynku indyjskim.
Od 2002 r. do 2003 r. po powrocie z Indii objął stanowisko Szefa Obsługi Serwisowej rynku włoskiego, a następnie od 2004 do połowy maja 2005 r. był odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne w zakresie obsługi serwisowej i części zamiennych dla rynku włoskiego. Do Polski wrócił w maju 2005 r. obejmując stanowisko Szefa Sprzedaży Samochodów Osobowych w Dyrekcji Handlowej Fiat Auto Poland.
W ostatnich pięciu latach Mazda Motor Europe niemal podwoiła sprzedaż stopniowo buduje własne sieci dystrybucyjne w kolejnych państwach. Teraz przyszła kolej na Polskę. Copyright ©
Masz samochód? W dziale "Testy/Opinie użytkowników" możesz podzielić się wrażeniami z jego użytkowania.