Masz takie auto? Lepiej jedź do serwisu!
Honda ogłosiła akcję serwisową obejmującą niemal pół miliona egzemplarzy modelu CR-V wyprodukowanych w latach 2002-2006.
Sprawa dotyczy wadliwego uszczelnienia wiązki elektrycznej drzwi kierowcy. W wyniku przedostawania się wody do przełącznika elektrycznych szyb ten ostatni potrafi mocno się rozgrzać, co w skrajnych przypadkach skutkować może pojawieniem się w kabinie ognia.
Sprawa dotyczy około 220 tys. aut sprzedanych w Europie, przeszło 268 tys. egzemplarzy ze Stanów Zjednoczonych i pojedynczych pojazdów, które trafiły na rynki afrykańskie.
Rzecznik Hondy poinformował, że znane jest pięć przypadków pożaru związanego z usterką, dodał jednak, że w wyniku tych zdarzeń nikt nie odniósł obrażeń.
To niejedyna jakościowa wpadka Hondy w ostatnim czasie. Niedawno do serwisów wezwano również około 600 tysięcy sprzedanych w Ameryce Północnej egzemplarzy modelu accord w związku z ryzykiem wystąpienia nieszczelności w układzie wspomagania kierownicy. Potencjalny wyciek również mógł się zakończyć pożarem.