Lexus LF-C2 Concept
Mamy już czterodrzwiowe coupe, czas na czteromiejscowy roadster. Właśnie tak Lexus przedstawia prototyp LF-C2, debiutujący podczas salonu samochodowego w Los Angeles. To zapowiedź zmian w stylizacji kolejnych aut tej marki, a także - prawdopodobnie - nowego kabrioletu, zbudowanego na bazie coupe RC. Wyraziste linie LF-C2 podkreśla czterowarstwowy, złoty lakier, którym pokryto również konsolę środkową we wnętrzu. Składa się on z powłoki bazowej, na którą naniesiona została farba srebrna, lakier bezbarwny, a później jeszcze farba w kolorze złotym. Typowy dla Lexusów wlot powietrza w kształcie wrzeciona sąsiaduje z mniejszymi otworami, doprowadzającymi chłodne powietrze do przednich hamulców. W tylnej części nadwozia uwagę zwracają wybrzuszenia za tylnymi "fotelikami". Prototyp spoczywa na kołach z 20-calowymi, polerowanymi obręczami, a jego kokpit - jeśli przymknąć oko na nietypową kolorystykę i ekrany zamiast paneli z przyciskami - wygląda podobnie do tego z coupe RC. Jedyny na desce rozdzielczej przycisk służy do uruchamiania silnika. Danych technicznych producent jednak nie ujawnił. Wymiary kabrioletu - 471,5 cm długości, 184 cm szerokości i 138,5 cm wysokości - również są zbliżone do RC. Przypomnijmy, że poprzedni kabriolet Lexusa należący do klasy średniej, wprowadzony na rynek w 2009 r. model IS C, jest nadal produkowany.
Lexus LF-C2 Concept
Mamy już czterodrzwiowe coupe, czas na czteromiejscowy roadster. Właśnie tak Lexus przedstawia prototyp LF-C2, debiutujący podczas salonu samochodowego w Los Angeles. To zapowiedź zmian w stylizacji kolejnych aut tej marki, a także - prawdopodobnie - nowego kabrioletu, zbudowanego na bazie coupe RC. Wyraziste linie LF-C2 podkreśla czterowarstwowy, złoty lakier, którym pokryto również konsolę środkową we wnętrzu. Składa się on z powłoki bazowej, na którą naniesiona została farba srebrna, lakier bezbarwny, a później jeszcze farba w kolorze złotym. Typowy dla Lexusów wlot powietrza w kształcie wrzeciona sąsiaduje z mniejszymi otworami, doprowadzającymi chłodne powietrze do przednich hamulców. W tylnej części nadwozia uwagę zwracają wybrzuszenia za tylnymi "fotelikami". Prototyp spoczywa na kołach z 20-calowymi, polerowanymi obręczami, a jego kokpit - jeśli przymknąć oko na nietypową kolorystykę i ekrany zamiast paneli z przyciskami - wygląda podobnie do tego z coupe RC. Jedyny na desce rozdzielczej przycisk służy do uruchamiania silnika. Danych technicznych producent jednak nie ujawnił. Wymiary kabrioletu - 471,5 cm długości, 184 cm szerokości i 138,5 cm wysokości - również są zbliżone do RC. Przypomnijmy, że poprzedni kabriolet Lexusa należący do klasy średniej, wprowadzony na rynek w 2009 r. model IS C, jest nadal produkowany.