Lexus GS 300h od 208 500 zł

Lexus rozpoczął zbieranie zamówień na nową odmianę napędową GS-a o nazwie 300h.

Lexus GS 300h
Lexus GS 300hLexus

Ceny Lexusa GS 300h startują od 208 500 zł za wersję Elite. Jej wyposażenie obejmuje m.in. tempomat, dwustrefową klimatyzację automatyczną, system audio z 12 głośnikami, Bluetooth i wejściem USB, 17-calowe alufelgi oraz biksenonowe reflektory.

Droższy wariant Elite z pakietem Business ma dodatkowo na pokładzie skórzaną tapicerkę, wentylację i ogrzewanie przednich foteli oraz system multimedialny z 12,3-calowym ekranem, nawigacją oraz kamerą cofania. Taki Lexus GS 300h kosztuje 236 800 zł.

Lexus GS 300h: polski cennik

  • Elite: 208 500 zł
  • Elite + pakiet Business: 236 800 zł
  • Elegance: 232 900 zł
  • Comfort: 253 600 zł
  • F Sport: 282 600 zł
  • Prestige: 306 200 zł

GS 300h oferowany jest także w przedsprzedaży - wersję Elite wyceniono na 184 900 zł, a Elite z pakietem Business na 209 900 zł. Jak dowiedzieliśmy się u sprzedawcy Lexusa, do kupienia są jeszcze ostatnie z puli 90 przecenionych egzemplarzy.

Lexus GS 300h

Lexus GS 300h (więcej informacji)

Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus
Lexus GS 300h (2014)Lexus

Przedstawiciele japońskiej marki podkreślają, że eksploatacja GS-a 300h jest tańsza od konkurencyjnych turbodiesli. Hybrydowy zespół napędowy jest pozbawiony alternatora i sprzęgła, a tarcze i klocki hamulcowe zużywają się znacznie wolniej.

300h to drugi po 450h hybrydowy wariant w gamie Lexusa GS. W skład jego zespołu napędowego wchodzi jednostka elektryczna o mocy 143 KM, sprzęgnięta z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym R4 pracującym w cyklu Atkinsona (opóźnione zamknięcie zaworów ssących), uzbrojonym w bezpośredni wtrysk paliwa D-4S oraz podwójny układ zmiennych faz rozrządu VVT-i. Rozwija on moc 181 KM przy 6000 obr./min oraz 221 Nm maksymalnego momentu obrotowego w przedziale 4200-5400 obr./min.

Napędzający tylne koła za pośrednictwem bezstopniowej przekładni ECVT tandem generuje łącznie moc 223 KM. Według Lexusa średnie zużycie paliwa limuzyny wynosi jedynie 4,5 l/100 km.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas