Kolejne rozdanie Euro NCAP

Zadowolone z wyników testów zderzeniowych Maserati stworzyło reklamę limuzyny Ghibli pod hasem "bezpieczeństwo nie jest luksusem".
Zadowolone z wyników testów zderzeniowych Maserati stworzyło reklamę limuzyny Ghibli pod hasem "bezpieczeństwo nie jest luksusem".Maserati
BMW i3: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - bardzo słaba
BMW i3: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - bardzo słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 57%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%
Ford EcoSport: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Ford EcoSport: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%
Ford Tourneo Connect: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Ford Tourneo Connect: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaFord
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 62%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Infiniti Q50: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Infiniti Q50: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Maserati Ghibli: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Maserati Ghibli: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 95%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 74%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Mazda 3: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Mazda 3: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Mercedes Citan: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Mercedes Citan: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 56%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Mitsubishi Outlander PHEV: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Mitsubishi Outlander PHEV: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaMitsubishi
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 88%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Nissan Note: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Nissan Note: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaNissan
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%
Peugeot 308: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Peugeot 308: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%
Volkswagen T5: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słaba
Volkswagen T5: ochrona dorosłych (od lewej: pasażer, kierowca, uderzenie boczne autem, uderzenie w tył); skala: zielony - dobra, żółty - odpowiednia, pomarańczowy - niewielka, brązowy - słaba, czerwony - b. słabaEuro NCAP
  • bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%
  • bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 74%
  • bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 32%
  • ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 57%