Ken Block ma nowe auto. To Ford Mustang 1965 notchback

Poprzedzając premierę siódmej części słynnej serii Gymkhana, kierowca Monster Energy i Hoonigan Racing Division - Ken Block - zaprezentował na targach SEMA w Las Vegas auto, w którym pojedzie w swoim kolejnym filmie.

.
.Informacja prasowa (moto)

Jest to wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju, pierwszy na świecie wyczynowy Ford Mustang 1965 notchback.  Wspólny wysiłek Blocka, Hoonigan RD oraz RTR (firmy tuningowej Vaughna Gittin Jr’a) sprawi, że w Gymkhanie Siedem auto będzie taką samą gwiazdą, jak jego kierowca.

.Informacja prasowa (moto)

Pojazd był budowany przez dwa lata w ASD Motorsports w Charlotte w Karolinie Północnej i bazuje na legendarnym Fordzie Mustang 1965 notchback - modelu, który w tym roku świętuje 50 lat od swojej premiery.

Firmy RTR oraz ASD Motorsports zamontowały w nim silnik Forda Roush Yates V8 o pojemności 6,7 l dysponujący mocą 845 KM, która przenoszona jest na cztery koła przez skrzynię Sadev. Inspiracją dla stylistyki auta były współczesne pojazdy WRC, DTM, a nawet samochody zabawki z dzieciństwa Kena Blocka.

-  Jest to projekt, nad którym pracowałem przez dwa lata i oglądanie tego auta w pełnej okazałości oraz prowadzenie go w Gymkhanie Siedem jest niesamowitym uczuciem. Wiedziałem, że współpraca z Vaughnem Gittin Jr’em oraz jego teamem RTR była dobrym wyborem, jako że Mustangi to ich świat, a przy tym projekcie przebili samych siebie. Staranność wykonania zarówno jeśli chodzi o mechanikę auta, jak i jego karoserię jest powalająca. Jest to bez wątpienia najlepsze auto do Gymkhany, jakie kiedykolwiek miałem - mówi Ken Block. 

.Informacja prasowa (moto)

HOONICORN RTR - Specyfikacja:

- Silnik: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM

- Napęd: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego

- Zawieszenie: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports

- Body: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR

- Felgi: fifteen52 three-piece R40, 18" x 10.5"

- Opony: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka.

.Informacja prasowa (moto)

 

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas