Infiniti QX60 już w Polsce. Znamy ceny

Siedmioosobowy SUV japońskiego producenta dostępny będzie na polskim rynku tylko z jednym, dużym silnikiem i w dwóch bogatych wersjach wyposażenia.

Infiniti QX60
Infiniti QX60Informacja prasowa (moto)

Infiniti QX60 mierzy aż 5092 mm długości, co czyni go konkurentem dla Audi Q7 oraz Mercedesa GLS. Model tak naprawdę nie jest nowością w gamie producenta - debiutował na rynku w 2013 roku, a w 2015 został zmodernizowany. Do tej pory nie był jednak oferowany w Europie.

Design zarówno nadwozia, jak i wnętrza, jest typowy dla Infiniti i wiele elementów wygląda znajomo dla osób, które miały okazję jeździć dotychczas oferowanymi w Europie modelami. Producent podkreśla przestronność wnętrza we wszystkich rzędach siedzeń, bagażnik przy komplecie pasażerów ma 447 l pojemności, a kabinę wykończono półanilinową skórą oraz prawdziwym drewnem.

Infiniti QX60 oferowane jest z typowo amerykańską jednostką napędową - wolnossącym V6 o pojemności 3,5 l i mocy 262 KM. Współpracuje z nim bezstopniowa skrzynia CVT, ale producent podkreśla, że sposób jej pracy nie powinien irytować nawet przeciwników takiego rozwiązania. Auto przyspiesza do 100 km/h w 8,4 s, a jego prędkość maksymalna to 190 km/h.

Infiniti QX60 już w Polsce

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 

Najtańsze QX60 na polskim rynku to wersja Elite, wyceniona na 359 900 zł. Standardowo otrzymamy w niej elektrycznie sterowane, wentylowane siedzenia przednie, podgrzewaną tylną kanapę, trójstrefową klimatyzację, skórzane wnętrze, drewno klonowe, nagłośnienie BOSE 5.1 o mocy 372 W, system rozrywki dla pasażerów tylnych siedzeń z dwoma ekranami (7 cali) i DVD oraz 20-calowe alufelgi.

Infiniti QX60Informacja prasowa (moto)

Jedyną alternatywą jest droższa o 10 tys. zł odmiana Hi-Tech, oferująca dodatkowo adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu, wykrywanie pojazdów w martwym polu oraz systemy zapobiegające kolizjom z przodu i z tyłu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas